Ruszył pierwszy samodzielny salon marki Lee w Polsce i regionie CEE

Lee

10 września na powierzchni 103 mkw. otwarto salon Lee. To pierwszy monobrandowy punkt marki w Polsce, ale także w tej części Europy. Spółka VF Polska Distribution odpowiedzialna za rozwój marki na terenie kraju, na lokalizacje nowego salonu Lee wybrała warszawskie centrum handlowe Arkadia.

Marka Lee należy do firmy VF Corporation. Oddział polski, VF Polska Distribution, dotychczas realizował  model dystrybucji, w którym marka Lee dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży. Ostatnio spółka otworzyła również w CH Arkadia monobrandowy salon marki Wrangler, który znajduje się przy sklepie Lee.

Jak poinformował redakcję Retailnet.pl Mark Hińcz, dyrektor zarządzający VF Polska Distribution – Zamierzamy kontynuować politykę otwierania sklepów wspólnych dla Lee i Wranglera, jako że jest to formuła, która sprawdza się dla nas najlepiej. W przyszłości będą to zatem sklepy wspólne, jak i samodzielne w najlepszych galeriach handlowych w Polsce.

Nowy sklep Lee, oprócz regularnych kolekcji odzieży jensowej, które są dostępne w całej sieci sklepów Lee, oraz kolekcji jubileuszowej, proponował będzie kolekcję o nazwie 101.

Salon Lee

Marka obchodzi w tym roku 125-lecie swojego istnienia. Z tej okazji została stworzona specjalna jubileuszowa kolekcja, która pojawi się w sklepach w październiku. Na czele listy gości zaproszonych do współpracy z tej okazji stoją wybitne osobowości – projektanci odpowiedzialni za cztery najpopularniejsze metki Lee. W tej grupie znaleźli się: Donwan Harrell, dyrektor kreatywny luksusowej marki odzieży dżinsowej Prps, Emma François z firmy Sessùn produkującej ubrania dla kobiet, Örjan An¬dersson, prawdziwy „król dżinsu” ze Szwecji, oraz belgijskie trio Sarah i Carol Piron oraz Gregory Derkenne z Filles à Papa.

Lee to marka amerykańskich dżinsów odwołująca się do etosu odzieży roboczej. Marka Lee znana jest z wprowadzenia do świata dżinsów szeregu innowacji. W 1911 r. powstał pierwszy model kombinezonu roboczego Lee. Wkrótce potem, bo już w 1913 r., firma wprowadziła na rynek fason Union-All. Może sobie również przypisać wynalezienie dżinsowych spodni z zapięciem na zamek błyskawiczny oraz pierwszej kurtki dżinsowej o dopasowanym kroju. Produkty Lee sprzedawane są w ponad 100 krajach na całym świecie.

Przedstawiciele spółki VF Polska Distribution będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Reklama

Galeria Jurajska