Topshop facebook

Z okazji zbliżającego się London Fashion Week marka Topshop planuje nowatorską kampanię promocyjną „fashion week first”.

Część kolekcji o nazwie Unique S15 oprócz tradycyjnego wybiegu, zostanie zaprezentowana w portalu społecznościowym. Poszczególne przedmioty będzie można od razu kupować w sklepie topshop.com w systemie click-to-buy.

Interakcja z klientami

Pokaz na wybiegu zacznie się 14 września 2014 roku, o trzeciej po południu czasu Londyńskiego. Tuż po jego zakończeniu Topshop opublikuje na Facebooku film z jego przebiegiem. Pod projekcją pokażą się ikonki z elementami garderoby, noszonej przez modelki w danym momencie filmu. Po kliknięciu w jedną z ikon produkt automatycznie wpadnie do wirtualnego koszyka.

Pokaz będzie można także śledzić na Instagramie. Wybrana przez Topshop piątka wpływowych użytkowników tego portalu będzie udostępniała swoje opinie na temat kolekcji. Wszyscy klienci zostaną zaproszeni do zamieszczania na Instagramie swoich zdjęć w ubraniach marki i opatrywania ich hashtagiem #TOPSHOPWINDOW. Zdjęcia te będą wyświetlane w prestiżowym sklepie marki znajdującym się przy londyńskim Oxford Circus. Zostanie tam zainstalowany potrójny ekran, na którym klienci zobaczą, to co inne osoby udostępniły na fanpage’u marki.

Social media ponad wszystko

Sieć Topshop wkrótce uruchomi w swoich sklepach stacjonarnych tak zwane shop-in-shopy, wydzielone punkty w których dostępne będą kolekcje promowane na profilach marki w mediach społecznościowych. Pracować będą nad tym specjalne zespoły stylistów.

Założyciel TopShop Phillip Green skomentował: „Dzięki silnej społeczności, jaka skupia się wokół naszej marki, w tym sezonie nasza kolekcja jako pierwsza zadebiutuje w social media na niespotykaną dotychczas w świecie mody skalę. Dzięki social media świat wielkiej mody będzie bardziej demokratyczny i zbliży się do odbiorcy.”

Marka Topshop powstała w 1964 roku. Obecnie w samej Wielkiej Brytanii ma sieć ponad 300 sklepów, dostarcza produkty do ponad 100 krajów świata. Marka należy do grupy Arcadia, której właścicielem jest Philip Green. Arcadia to jeden z największych w Wielkiej Brytanii detalistów. Należą do niej marki takie jak: Burton, Dorothy Perkins, Evans, Miss Selfridge, Topman, Wallis i Outfit.