17 października ruszy pierwsze w Polsce centrum handlowe w nowej koncepcji Vivo!

Centrum Handlowe Vivo! w Stalowej Woli

Centrum Handlowe Vivo! w Stalowej Woli

Pod koniec sierpnia br. austriacki inwestor i deweloper Immofinanz Group sfinalizował zakup od spółki Rank Progress nieruchomości zlokalizowanej w centrum Piły przy ulicach Zygmunta Starego i 14 Lutego, w pobliżu dworca PKP Piła Główna. Już jako nowy właściciel obiektu, spółka zdecydowała o zmianie jego nazwy z dotychczasowej „Galeria Piła” na „Vivo!”. Vivo! to stworzona przez Immofinanz nowa marka centrów handlowych, które będą zlokalizowane w małych i średnich miastach Europy Środkowo-Wschodniej. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet powstające, nowe centrum handlowe w Pile będzie pierwszym Vivo! w Polsce. Jego oficjalne otwarcie planowane jest na 17 października br.

Koncepcja Vivo! będzie charakteryzować się tym, że będą to centra handlowe jednopiętrowe, w których szczególny nacisk będzie kładziony na ofertę w zakresie mody i rozrywki. Będą one zlokalizowane przede wszystkim w mniejszych miastach Europy Środkowo-Wschodniej, o populacji pomiędzy 40,  a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem obejmującym przynajmniej 200 tys. osób. W porównaniu do hipermarketów w koncepcji „zwykłego” mallu, Vivo! będzie wyróżniać się także bardziej wyszukaną propozycją w zakresie tzw. food courtu. W Vivo! będą mogły być także częściej organizowane różnego rodzaju imprezy i wydarzenia.

Z racji na fakt, że Vivo! będzie oferowało wiele opcji w zakresie wielkości powierzchni pod wynajem, obiekt tego typu może przyciągnąć szerszą grupę potencjalnych najemców – stanowi to kolejną zaletę w porównaniu do klasycznych parków handlowych.

W pierwszym centrum handlowym Vivo! swoje sklepy otworzą takie marki jak: Carrefour, H&M, Reserved, House, CroppTown, Mohito, Sinsay, Media Expert, Deichmann, CCC, Carry, Lee-Wrangler, 4F, Levi´s-Mustang, Hebe, Gino Rossi, Ryłko, klub fitness Calypso, Martes Sport, Empik oraz Smyk.

Immofinanz Group będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Spółka na stoisku 4.9 zaprezentuje swoje projekty handlowe.

Reklama

Galeria Jurajska