Salon Douglas
Salon Douglas

Trzy nowe perfumerie to sklepy średniego formatu (240 – 270 mkw.). Wszystkie są utrzymane w eleganckiej, antracytowo-białej kolorystyce, którą dopełnia nowoczesne oświetlenie LED. W nowopowstałych perfumeriach klienci znajdą ofertę najlepszych na świecie marek kosmetycznych, w tym dostępnych na wyłączność w Douglas (m.in. Sensai, Hermes, Bvlgari, Collistar, Clarins, Artemis, Yonelle). Dodatkowo, w perfumerii Douglas w Galerii Warmińskiej w Olsztynie pojawi się jedna z czołowych, amerykańskich marek makijażowych Laura Mercier oraz ekskluzywne zapachy Tom Ford, które będą dostępne również w perfumerii Douglas w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu.

Poza szeroką ofertą produktową w nowych perfumeriach można skorzystać ze strefy SPA, oferującej zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało. W każdej z perfumerii dostępna będzie także oferta usług kosmetycznych. Nowością w Nowym Sączu będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami.

– W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w trzech nowych perfumeriach w Olsztynie, Kaliszu i Nowym Sączu – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Do końca 2014 roku Douglas ma w planach modernizację istniejących sklepów.
– W najbliższych miesiącach będziemy szczególnie skupiać się na remodellingu perfumerii otwartych po 2000 roku oraz podnoszeniu standardu wszystkich sklepów. W 2015 roku na pewno jednak zaprosimy naszych klientów do kilku nowych perfumerii – mówi Katarzyna Dąbrowska, Expansion & Investment Director Douglas Polska.

Obecnie sieć Douglas liczy 113 perfumerii w 59 miastach w całej Polsce.

W Polsce Douglas obecny jest od 2001 r. i liczy 110 sklepów o łącznej powierzchni ponad 30 tys. mkw. Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii to flagship store i największa perfumeria w Polsce (powierzchnia 1,2 tys. mkw.).

Przedstawiciele sieci Douglas będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.