Carrefour otwiera kolejnych 20 sklepów franczyzowych

Carrefour Olsztyn

Na przełomie lipca i sierpnia 2014 sieć sklepów franczyzowych Carrefour powiększyła się o kolejnych 20 obiektów. Nowe sklepy powstały nie tylko w dużych miastach, jak Katowice, Łódź czy Warszawa, ale także w mniejszych: Bochni, Starym Sączu czy Kołacinie.

– Oferta sklepów franczyzowych Carrefour została tak skonstruowana, aby bez względu na miejsce prowadzonej działalności przynosiła ich właścicielom wymierne efekty. – mówi Marek Lipka, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.

– Każda lokalizacja analizowana jest przez nas indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany do lokalnych warunków. Co ważne, zapewniamy naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Otwarcie 20 nowych placówek w wakacje to kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby przedsiębiorców w całym kraju i prężnie rozwija się na rynku – dodaje Marek Lipka.

Carrefour już od przeszło 3 lat rozwija w Polsce swój koncept franczyzowy, w ramach którego w całym kraju działa już ponad 450 sklepów. Ostatnie 20 z nich zostało otwartych w wakacje w 8 województwach i objęło swoim zasięgiem nie tylko duże aglomeracje miejskie (Warszawę, Katowice, Łódź, Kraków, Kielce, Toruń), ale także małe i średnie miasta (Pruszcz Gdański, Bochnię, Stary Sącz, Czyżew), a nawet tereny wiejskie (Kołacin, woj. łódzkie).

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie i jest ekspertem w tego rodzaju działalności biznesowej. W Polsce funkcjonują 3 podstawowe koncepty franczyzowe, pozwalające dopasować ofertę i format sklepu do każdej lokalizacjiL Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 mkw., Carrefour Express mini market z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., dostosowane zarówno do potrzeb rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich, Globi – małe sklepy (o powierzchni mniej niż 100 mkw.) skierowane do właścicieli małych obiektów w małych miejscowościach oraz na terenach wiejskich.

Grupa Carrefour jest becna w 34 krajach. Aktualnie działa 10,1 tys. sklepów. W 2013 obroty Grupy wyniosły 100,2 mld euro.

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa około 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach.

Z projektami Grupy Carrefour będzie można zapoznać się podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 4.11

Reklama

Galeria Jurajska