IMS wpływ muzyki na sprzedaż

Grupa kapitałowa IMS SA świadcząca wyspecjalizowane usługi marketingu sensorycznego w zakresie audiomarketingu, aromamarketingu oraz Digital Signage w tysiącach obiektów, w 13 krajach europejskich, kolejny rok z rzędu zaprezentuje swoją ofertę na Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

– Tym razem, na targach oprócz klasycznej oferty z zakresu marketingu sensorycznego, IMS SA przedstawi nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie dedykowane w szczególności dla galerii handlowych. Będzie to pierwsza na świecie rabatowa aplikacja mobilna, która wspiera budowanie wizerunku marki. RebateCEO to kompleksowa platforma dystrybucji ofert promocyjnych, która zachowuje balans między celami marki a oczekiwaniami jej klienta – mówi redakcji Retailnet Wojciech Grendziński, dyrektor handlowy IMS.

Oferta Grupy Kapitałowej IMS SA skierowana jest do wszystkich obiektów, w których atmosfera miejsca odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży. IMS dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu jest w stanie dopasować ofertę sensoryczną dla każdej branży, sieci sklepów i pojedynczych obiektów. Obecnie firma obsługuje ponad 7 tys. obiektów w Polsce i poza jej granicami. Bardzo ważną grupą klientów są galerie handlowe. IMS obsługuje ich ponad 230. Budujemy atmosferę sprzedaży z wykorzystaniem muzyki w sieciach takich jak CCC, House, Croop, Tesco, Carrefour, Castorama, Pizza Hut czy KFC.

– Aromamarketingiem wzmacniamy pozytywne postrzeganie znanych marek, takich jak : Bytom, Vistula, Próchnik, CCC czy La Mania. Nasze systemy DS wzmacniają komunikację z klientami w galeriach, m.in.. : Manufaktura, Stary Browar, Złote Tarasy, Galeria Kazimierz czy Galeria Bałtycka. Najnowsze techniki oraz rozwiązania wykorzystujemy do szycia rozwiązań na miarę, których oczekują od nas wymagający klienci – dodaje Wojciech Grendziński.

Z ekspertami z firmy IMS będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 1.1