Lumiverso: podczas SCF rzucimy nowe światło na kwestie oświetlenia

Realizacja Lumiverso

Realizacja Lumiverso

Lumiverso udowadnia, że w branży LED nie ma sobie równych. Podczas targów Shopping Center Forum 2014 eksperci firmy zdradzą sposoby na efektywne kosztowo oświetlenie i zaprezentują możliwości technologii diodowej, ale prawdziwe atrakcje czekają… na dużym ekranie.

Firma Lumiverso specjalizuje się w realizacji wysokojakościowych systemów oświetlenia dla obiektów komercyjnych. Jako wyłączny przedstawiciel Ledionopto, producenta opraw LED, oferuje profesjonalne produkty i kompleksową obsługę. Przekonają się o tym wszyscy ci, którzy 17 i 18 września odwiedzą stoisko 6.61 targów Shopping Center Forum 2014.

– Udowodnimy, że oświetlenie LED to klucz do zwiększenia zysków i podzielimy się solidną porcją fachowej wiedzy. Będziemy nie tylko mówić, ale też pokażemy, jak działamy w praktyce – mówi redakcji Retailnet Szymon Kowiel z firmy Lumiverso.

Atrakcją stoiska będzie duży ekran telewizyjny, na którym goście targów na żywo obejrzą pracę projektantów systemów oświetlenia LED. Dowiedzą się, na czym polega odpowiedni dobór źródeł światła, poznają nowinki ze świata technologii diodowej, a także zasięgną indywidualnej porady w zakresie rozwiązań dla swojego biznesu.

– Pokażemy, jak zarabiać na oświetleniu, nawet jeśli nie musimy oszczędzać. Technologia LED to nie tylko lepsza efektywność energetyczna i mniejsze rachunki za prąd, ale też zwiększenie atrakcyjności obiektu, zainteresowania klientów i lepsza ekspozycja produktów – mówi Szymon Kowiel.

Pokaz pracy projektantów uzupełni prezentacja multimedialna, w której za pomocą liczb i wykresów Lumiverso wskaże największe korzyści z oświetlenia LED. Poruszone zostaną takie kwestie, jak czas zwrotu inwestycji, żywotność opraw, czy ich wydajność. W ten sposób Lumiverso udowodni, że profesjonalizm i doświadczenie gwarantują najwyższy poziom realizacji.

– Bez tego nawet oprawy znanej marki nie zapewnią spodziewanych efektów. Chcemy uświadomić i wyczulić naszych gości na wiele mitów związanych z technologią oświetleniową oraz wskazać rzeczy, które warto brać pod uwagę przy zakupie nowych źródeł – podsumowuje Szymon Kowiel.

Stoisko Lumiverso 6.61 będzie szczególną atrakcją dla zarządców i najemców galerii handlowych, którzy planują modernizację oświetlenia lub instalację w nowo budowanym obiekcie. Eksperci firmy posłużą fachową pomocą przez cały czas trwania Shopping Center Forum 2014.

 

Reklama

Galeria Jurajska