Sephora stawia na rozwój we wszystkich kanałach sprzedaży

Salon Sephora, fot. Retailnet

Tylko redakcji Retailnet przedstawiciele sieci perfumerii Sephora zdradzili plany rozwoju w 2014 roku. Firma stawia na rozwój we wszystkich kanałach sprzedaży. Sephora planuje otwarcia kolejnych salonów, ale także wciąż chce udoskonalać swój oficjalny sklep online.

– Obecnie sieć Sephora w Polsce liczy 93 perfumerie oraz posiada swój sklep internetowy. Jeśli chodzi o rozwój sieci Sephora, to nasza strategia nie zmienia się od ostatnich lat. Cały czas inwestujemy w nowe perfumerie, dbając jednocześnie o ogólną rentowność sieci. Poszukujemy więc lokalizacji, które nam to zapewniają. Stawiamy przede wszystkim na obecność w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i na najlepsze lokalizacje w centrach handlowych – mówi dla Retailnet Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny Sephora Polska.

– Chętnie rozważylibyśmy inwestycję w perfumerię przy głównej ulicy handlowej, ale bardzo trudno jest w Polsce o takie atrakcyjne powierzchnie. Nasze plany na kolejne lata zakładają otwieranie trzech do pięciu nowych perfumerii Sephora rocznie. Zależy to oczywiście m.in. od sytuacji na rynku nieruchomości handlowych – twierdzi dyrektor generalny Sephora Polska.

Poza nowymi otwarciami perfumerii, firma wciąż modernizuje istniejące już salony w centrach handlowych.

– Sephora planuje dalszy rozwój swojej sieci sprzedaży, otwierając kolejne perfumerie w nowych lokalizacjach. W tym roku otworzyliśmy perfumerię w Lublinie w Centrum Handlowym Atrium Felicity powiększając naszą sieć w tym mieście do trzech sklepów. W ostatnich dniach otworzyliśmy naszą pierwszą perfumerię w Olsztynie, która wystartowała 5 września w Galerii Warmińskiej – dodaje w rozmowie z Retailnet Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji Sephora Polska.

– Nie zapominamy również o istniejących sklepach, od kilku lat konsekwentnie prowadzimy modernizacje naszych najlepszych punktów sprzedaży. W ramach projektu remodellingu zmieniamy m.in. układ i aranżację sali sprzedaży wprowadzając nowe rozwiązania zgodnie z najnowszym konceptem salonów Sephora, ułatwiające klientom poruszanie się po perfumerii. W wielu perfumeriach strefa kas została przeniesiona z centralnej części sali sprzedaży na ścianę w tylnej części perfumerii, a bezpośrednio za kasami zostały usytuowane ekrany LCD, na których klienci oczekując w kolejce do kasy mogą obejrzeć na przykład relację z eventów, akcji organizowanych przez Sephorę, filmy z lekcjami makijażu z blogmakijaż.pl oraz nowości, które pojawiły się w naszej ofercie. Wprowadzamy też nowe serwisy i usługi – Gift Factory – czyli pakowanie prezentów w nowej odsłonie, oraz wyjątkowe usługi, takie jak stanowiska do pielęgnacji brwi – Brow Bary marki Benefit, które są dostępne wyłącznie w Sephora. W 2014 roku ważnym dla nas wydarzeniem było także otwarcie sklepu internetowego Sephora, na który z niecierpliwością czekali nasi klienci. Według najnowszego badania E-Commerce w Polsce 2014 przeprowadzonego przez firmę Gemius, Sephora.pl jest perfumerią online o najwyższej świadomości wśród polskich internautów – mówi Kamila Jaroszyńska.

Przedstawiciele firmy Sephora będą obecni podczas warszawskiego Shopping Center Forum 2014.

Salon Sephora, fot. Retailnet

Salon Sephora w CH Arkadia, fot. Retailnet

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016