Portfolio Neinver na Shopping Center Forum 2014

Galeria Katowicka, Neinver

Galeria Katowicka, Neinver

Podczas tegorocznej edycji Shopping Centre Forum Neinver zaprezentuje portfolio centrów wyprzedażowych – sieć Factory Outlet. To pięć obiektów w czterech największych polskich miastach: Warszawa (Annopol i Ursus), Poznań, Wrocław i Kraków.

Każdego roku centra Factory odwiedza ponad 12 mln klientów. Na prawie 85 tysiącach mkw. powierzchni te centra wyprzedażowe gromadzą 250 marek polskich i międzynarodowych, w cenach obniżonych zawsze od 30 proc. do 70 proc.

– Factory to dla klientów udane zakupy w rozsądnych cenach, a dla leasingobiorców po prostu dobry biznes – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Monika Olejnik – Okuniewska, Business Development Marketing Director Neinver.

W ostatnich dniach do firmy Neinver dołączyło dwoje doświadczonych specjalistów, którzy zajmą się prowadzeniem relacji z najemcami. Ada Walentek i Wojciech Leszczyński zajęli stanowiska Senior Leasing Managerów. Shopping Centre Forum będzie doskonałą okazją, by poznać ich osobiście.

Jako pierwsze w Polsce powstało Factory Warszawa Ursus. To centrum jest dzisiaj rozbudowywane. W zupełnie nowej formie przyjmie klientów jesienią przyszłego roku. Nowe Factory Ursus to ponad 6 tysięcy dodatkowej powierzchni handlowej, 30 nowych marek, podziemny parking i gruntowna przebudowa dotychczasowego obiektu. Mimo zaawansowanych prac budowlanych nowej części, centrum działa bez zmian.

– Neinver opowie uczestnikom Forum również o tradycyjnych centrach handlowych w swoim portfolio, bez wątpienia wyjątkowych ze względu na bogatą ofertę, lokalizację, czy samą formę architektoniczną: Galerię Katowicką i Galerię Malta – mówi Monika Olejnik Okuniewska.

Poznańska Galeria Malta zakończyła właśnie intensywny roll over najemców. Przedłużono dotychczasowe umowy najmu i wprowadzono nowe marki. To właśnie w Galerii Malta otwarto największy salon Reserved w Polsce.

– Właśnie mija rok od kiedy Galeria Katowicka przyjęła swoich pierwszych klientów. Dzisiaj to miejsce udanych zakupów, spotkań biznesowych i dobrej rozrywki. Galeria Katowicka jest częścią nowoczesnego centrum komunikacyjno – handlowego, łączącego galerię handlową, dworzec kolejowy i podziemny terminal autobusowy. O podobnych rozwiązaniach biznesowych Neinver dyskutować będzie wspólnie z Grupą PKP podczas tegorocznej edycji Shopping Centre Forum. Zapraszamy na panel dyskusyjny „Nie tylko dworzec. Komercyjne zagospodarowanie obiektów kolejowych” – zapraszają przedstawiciele Neinver.

Neinver zaprezentuje swoje projekty przy stoisku 6.1. Shopping Center Forum 2014 Fall Edition odbędzie się już 17-18 września w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska