ecommerce kiviv conference ukraine

Konferencja Online Retail Business to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży e-commerce na Ukrainie. Impreza, organizowana przez OWOX, ukraińskiego dostawcę rozwiązań dla sklepów internetowych, odbędzie się już 14 listopada w Kijowie. Evigo jest jej patronem medialnym.

Jak co roku, Online Retail Business zgromadzi ekspertów i uczestników z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Kazachstanu, Polski i innych krajów regionu. Są to targi połączone z konferencją, skierowaną do profesjonalistów branży e-commerce i sprzedawców wielokanałowych. Wydarzenie organizowane jest od 2007 roku. Ostatnia edycja przyciągnęła 740 uczestników, którzy wzięli udział w 12 sesjach i dyskusjach panelowych. Na targach wystawiło się 30 firm.

Jak zatrzymać klienta w e-sklepie

Znamy już niektórych prelegentów tegorocznej edycji Online Retail Business. Podczas pierwszej części konferencji, która poświęcona będzie zatrzymaniu klienta w e-sklepie i zwiększeniu przychodów, swój referat na ten temat przedstawi m. in. Paul Levchuk, CMO w LeBoutique. Z kolei Artem Borodatuk, prezes firmy Netpeak Global, zaprezentuje zestaw prostych, intuicyjnych narzędzi, które pomogą zachęcić klienta do ponownego zakupu.

 Online Reatail Business
Paul Levchuk

Kolejna sesja będzie miała tytuł „Czy kryzys to powód do zamknięcia firmy, czy motywacja dla rozwoju?” Alexander Olshanskiy, szef ukraińskiego oddziału firmy Imena, pokaże, jak rynek e-commerce zmienia się pod wpływem sytuacji politycznej i ekonomicznej. Następnie Sergey Gapochenko, prezes firmy Slando, doradzi jak utrzymać płynność finansową, w co inwestować i na czym oszczędzać.

Ольшанский
Alexander Olshanskiy

Big Data w sprzedaży wielokanałowej

Trzecia sesja poświęcona będzie temu, jak przyciągnąć klienta i zatrzymać go w sklepie. Prelegenci doradzą, jak zredukować wydatki na ten cel i jak zwiększyć sprzedaż prawidłowo wykorzystując Big Data. Z kolei czwarta sesja zatytułowana będzie „Ewolucja sprzedawców internetowych i wielokanałowych – badania” O tym, jakie trendy dominowały będą w e-commerce w latach 2014-2015, opowie Nikolay Palienko, prezes Prom.ua.

Jednym z prelegentów, którzy wystąpią w Kijowie, będzie Rafał Brzoska, prezes firmy InPost, jednego z największych prywatnych operatorów pocztowych w Europie. Twórca sieci Paczkomatów opowie uczestnikom konferencji o innowacjach w logistyce.

Liczba miejsc na konferencji jest ograniczna. By zyskać 5% upustu przy zakupie karty wstępy należy się zarejestrować używając kodu evigo2014.