Przedstawiciele Gino Rossi na SCF 2014

Salon Gino Rossi

Salon Gino Rossi

– Shopping Center Forum jest największą tego typu imprezą w Europie Środkowej. Dla spółki Gino Rossi to dwa dni intensywnych rozmów z przedstawicielami większości firm deweloperskich. Zorganizowane spotkania pozwolą nam omówić wszystkie interesujące nas projekty – mówi portalowi Retailnet.pl Anna Karbowa dyrektor ds. rozwoju i Inwestycji Gino Rossi SA.

– Na dzień dzisiejszy mamy zaplanowanych kilkanaście spotkań, zarówno z firmami, z którymi już współpracujemy, jak i z firmami, z którymi chcielibyśmy nawiązać rozmowy. Dodatkowo będziemy mieć szanse uczestnictwa w dwudniowej konferencji wypełnionej wieloma ciekawymi prezentacjami najważniejszych firm deweloperskich. Jestem przekonana, że będzie to dla nas jedno z ważniejszych i owocnych wydarzeń tego roku – dodała Anna Karbowa.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek na polskim rynku, która zajmuje pozycję lidera w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 78 salony firmowe w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to marka premium odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Spółka planuje na koniec 2014 roku posiadać sieć sprzedaży złożoną z 79 salonów własnych i franczyzowych Gino Rossi oraz 55 salonów własnych i franczyzowych Simple CP.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016