Znamy plan ekspansji monobrandowych salonów Lee w Polsce

Salon Lee

Salon Lee w CH Arkadia

W Warszawie otwarto pierwszy w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej monobrandowy salon marki jeansowej LEE. Na temat rozwoju tego brandu w Polsce rozmawiamy z Markiem Hińczem, dyrektorem zarządzającym, VF Polska Distribution.

Dlaczego zdecydowaliście się na otwarcie samodzielnego sklepu Lee właśnie w Polsce, w warszawskim centrum handlowym?

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie samodzielnego sklepu marki Lee, aby polskim klientom dać możliwość dalszego pozytywnego doświadczania kontaktów z marką. Arkadia jest centrum handlowym, które odniosło ogromny sukces, także dla nas jest najważniejszym punktem na mapie polskich galerii handlowych. Mamy tam ogromną bazę lojalnych konsumentów, była to zatem okazja, aby próbować przekuwać te doświadczenia w jeszcze większy sukces.

Czy macie już sprecyzowane plany odnośnie kolejnych otwarć salonów Lee w Polsce?

– Będziemy dalej obserwować polski rynek, jeśli zidentyfikujemy kolejne szanse w kluczowych, największych miastach, będziemy je wykorzystywać i tam otwierać samodzielne sklepy Lee.

W jakich miastach planujecie otwierać takie salony?

– Priorytet będą miały oczywiście największe miasta w Polsce.

Czy podobne salony będą powstawać w innych częściach Europy?

– Tak, nie licząc naszego pierwszego sklepu w Polsce, będziemy się koncentrować głównie na rynkach belgijskim, holenderskim i francuskim. Na chwilę obecną nasze samodzielne sklepy można znaleźć w Paryżu, gdzie mamy dwa salony, tyle sam jest ich w Londynie, Berlinie, a także posiadamy po dwa salony monobrandowe Lee w Holandii i w Belgii. Lee planuje także rozwój sklepów partnerskich, głównie na rynkach francuskim i skandynawskim.

Jakimi obiektami zainteresowana jest firma w związku z rozwojem marki Lee – czy są to istniejące centra handlowe czy firma przygląda się też nowopowstającym obiektom?

– VF Polska Distribution planując kolejne otwarcia sklepów monobrandowych marki Lee, dokonuje niezbędnych analiz i bardzo selektywnie dobiera lokalizacje w obiektach handlowych. Rozważane są zarówno istniejące, jak i nowe galerie. Ważna jest jakość i potencjał danej lokalizacji, dobór najemców oraz sposób zarządzania centrum handlowym. Analizując nowopowstające obiekty oprócz wyżej wspomnianych elementów, bierzemy pod uwagę również lokalizację w mieście, poziom komercjalizacji oraz wpływ istniejących galerii handlowych na sposób funkcjonowania nowych inwestycji.

Marka Lee jest częścią VF Corporation. Do VF należą między innymi brandy: Warngler, Vans, Timberland, The North Face, 7 For All Mankind.

Lee to marka amerykańskich dżinsów odwołująca się do etosu odzieży roboczej. Marka Lee znana jest z wprowadzenia do świata dżinsów szeregu innowacji. W 1911 r. powstał pierwszy model kombinezonu roboczego Lee. Wkrótce potem, bo już w 1913 r., firma wprowadziła na rynek fason Union-All. Może sobie również przypisać wynalezienie dżinsowych spodni z zapięciem na zamek błyskawiczny oraz pierwszej kurtki dżinsowej o dopasowanym kroju. Produkty Lee sprzedawane są w ponad 100 krajach na całym świecie.

Przedstawiciele spółki VF Polska Distribution będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016