O nowych otwarciach SunLoox i Loox Galeria Optyki na SCF 2014

Robert Ukraiński, SunLoox

Robert Ukraiński, SunLoox

Podczas Shopping Center Forum na temat ekspansji salonów optycznych SunLoox i Loox Galeria Optyki będzie można porozmawiać z Robertem Ukraińskim, General Managerem firmy Jawro, która rozwija obie sieci na rynku.

Jak ustaliła redakcja Retailnet spółka zainteresowana jest przede wszystkim rozwojem sklepów w Warszawie, ale także w innych dużych miastach naszego kraju.

– W ostatnim czasie otworzyliśmy nasz najnowszy flagowy salon SunLoox w warszawskim Centrum Handlowym Blue City. To jednak nie koniec ekspansji w stolicy. Planujemy łącznie posiadać 3 sklepy w centrach handlowych naszego ekskluzywnego konceptu – mówi w rozmowie z Retailnet Robert Ukraiński z firm Jawro.

– Także w Warszawie planujemy dalej rozwijać sieć salonów Loox Galeria Optyki. Zależy nam na tym, by posiadać w stolicy łącznie 9 lokalizacji SunLoox i Loox Galeria Optyki. Obecnie jesteśmy w trakcie realizacji naszych planów – dodaje.

Firma Jawro zainteresowana jest także kolejnymi otwarciami w innych dużych miastach kraju.

– Jest jeszcze kilka interesujących rynków, w których zamierzamy posiadać swoje sklepy. Przyglądamy się ofercie centrów handlowych znajdujących się w Poznaniu, Łodzi oraz Katowicach, ale nie wykluczamy otwarć także na innych rynkach – twierdzi Robert Ukraiński.

– Oferujemy tak duży przekrój produktów najbardziej prestiżowych marek, że jesteśmy w stanie dopasować ofertę do każdego centrum handlowego. W naszej ofercie są takie marki okularów jak Dior, Dita, Saint Laurent Paris, Valentino, Gucci, Givenchy, Dsquared2, Tom Ford, Jimmy Choo, Marc Jacobs czy Victoria Beckham. Są to brandy poszukiwane przez klientów dużych miast – dodaje Robert Ukraiński.

Salon optyczny SunLoox

Salon optyczny SunLoox

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016