Salon Triumph
Salon Triumph

Przedstawiciele Triumph International, jednego z największych producentów bielizny na świecie, będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014.

– Aktualnie mamy 130 sklepów monobrandowych w Polsce. Triumph otwiera sklepy w największych centrach handlowych w Polsce i wybiera lokalizacje o największym potencjale sprzedażowym i odwiedzalności. Regularnie bierzemy udział w Shopping Center Forum. Jest to świetna okazja na poznanie nowych projektów na rynku, jaki i sposób na efektywne omówienie spraw dotyczących lokalizacji, w których już działamy – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Bohdziewicz Head of Retail Operations Triumph International Polska sp. z o.o.

Średnia powierzchni sklepów Triumph to 70 mkw. Firma prowadzi salony monobrandowe oraz multibrandowe, własne, franczyzowe, a także outletowe. W ostatnim czasie działania spółki skupiły się na wprowadzeniu istotnych zmian w wystroju, i aranżacji salonów Triumph. Docelowo zmiana aranżacji będzie wprowadzana we wszystkich sklepach sieci. Najistotniejsze nowości to: zmiana kodu kolorystycznego z czerwonego, na elegancki grafitowy, bardziej intuicyjny Visual Merchandising oraz czytelniejsza nawigacja pomiędzy segmentami bielizny.

Przypomnijmy, Triumph Polska otwiera salony na zasadach franczyzy. Lokale sieci mają od 70 do 80 mkw. powierzchni (najlepsze sklepy między 100 a 120 mkw. ) i znajdują się w większości centrów handlowych w Polsce. Oprócz sklepów w obiektach handlowych produkty marki Triumph można kupić w punktach przy ulicach handlowych. W ofercie firmy znajduje się szeroki asortyment bielizny Triumph i Sloggi.