Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu, inwestora Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi
Krzysztof Apostolidis, prezes Fabryki Biznesu, inwestora Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi

Fabryka Biznesu po raz kolejny przedstawi nowo budowane Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja podczas Shopping Center Forum. O zaletach takiej prezentacji rozmawiamy z Krzysztofem Apostolidisem, prezesem spółki budującej nowe centrum w Łodzi.

Warto brać udział w targach?

Oczywiście, że warto. Komunikacja jest bardzo ważna dla biznesu, a nie ma drugiej takiej okazji do zebrania szerokiego kręgu specjalistów z branży nieruchomości komercyjnych. Targi dają sposobność do zaprezentowania kluczowych projektów w sposób bezpośredni, również na szczeblu międzynarodowym. Powinny być obligatoryjnym punktem ogólnej strategii marketingowej firmy. To jedna z lepszych okazji do wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji biznesowych. Co bardzo mnie cieszy, w tegorocznym programie zaplanowano także dwudniową konferencję z panelami dyskusyjnymi. Te, w których będę uczestniczył dotyczą problemów, z jakimi stykają się w Polsce deweloperzy nieruchomości komercyjnych oraz tego, jak centra handlowe wpisują się w ideę zrównoważonego rozwoju. Liczę na ciekawe dyskusje!

Z jakim zamysłem wystawiacie Sukcesję? Z kim chcecie prowadzić rozmowy?

Chcemy pokazać potencjalnym najemcom, że w Sukcesji warto otwierać sklepy. Mamy mnóstwo do zaoferowania. Stawiamy na nowoczesne i ekologiczne rozwiązania, które pozwolą znacznie obniżyć koszty najmu i eksploatacji budynku. Naszym dużym atutem jest lokalizacja. Sukcesja powstaje w pobliżu ścisłego centrum miasta, w zacnym sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich oraz nowego osiedla mieszkaniowego. Komunikacja z innymi rejonami Łodzi czy miejscowościami w województwie jest dogodna. Sukcesja ma duże szanse stać się galerią handlową atrakcyjną nie tylko dla łodzian, ale i przyjezdnych – w pobliżu biegnie przecież droga krajowa nr 1, a odległości do dużych miast Polski nie są znaczne. Powstający obiekt ma być ergonomiczny i wielofunkcyjny – będzie można sprawnie załatwić w nim codzienne zakupy lub oddać się relaksowi w towarzystwie rodziny i przyjaciół. Tak więc, będziemy podczas targów pokazywać całej branży nasz nowy obiekt, opowiadać o potencjale Łodzi do inwestowania i robienia dobrego biznesu w naszym mieście.

Na jakich najemców liczycie?

Celujemy raczej w poziom mainstream czy mainstream plus, starając się dostosować tym samym do profilu ekonomicznego łodzian. Chcemy przyciągnąć popularne marki, ale także takie, których jeszcze w Łodzi nie ma. Udało nam się pozyskać dla Łodzi takie koncepty jak chociażby najnowocześniejsze w Polsce kino sieci Helios, salon Sports Direct i iDream, największy sklep marki Top Secret, a także pierwszą w mieście pijalnię czekolady Mount Blanc. Bardzo zależy nam również na polskich producentach i regionalnych przedsiębiorcach.

O szczegółach inwestycji będzie można porozmawiać z przedstawicielami spółki na stoisku 5.4.