Van Horn szuka nowych lokalizacji

Van Horn

Van Horn

Przedstawiciele sieci salonów z modą męską Van Horn będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Właściciele marki poszukują nowych lokali o powierzchni 120 – 140 mkw.

– Aktualnie działają dwa salony firmowe Van Horn. Lokalizacje, jakich poszukujemy to głównie miasta pow. 100 tys. mieszkańców oraz centra handlowe o liczbie lokali na poziomie minimum 100. Nasze salony mają od 120 do 140 mkw. powierzchni – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Adam Jeziorski, prezes spółki Van Horn sp. z o.o. sp.k.

Przedstawiciele spółki będą po raz drugi uczestnikami Shopping Center Forum.

– Spotkania na Shopping Center Forum dają bardzo dużą możliwość poznania partnerów biznesowych oraz dyskusji o budowaniu wspólnej przyszłości, a wszystko to w jednym miejscu i czasie, co jest bardzo wygodne i praktyczne – podkreśla Adam Jeziorski.

Przypomnijmy, firma Van Horn jest jednym z największych partnerów współpracującym z marką Pierre Cardin (od 2003 roku), która ma obecnie 15 salonów. Van Horn jest także jedynym przedstawicielem salonów monobrandowych szwajcarskiej marki Strellson w Polsce (od 2010 roku), która obecnie ma 8 salonów. Spółka jest także właścicielem multibrandowego salonu w katowickim centrum handlowym Silesia City Center, który działa pod szyldem Metropolitan i skupia takie marki jak np. Joop, Armani Jeans (również Women) czy Antony Morato. Koncept Van Horn to nie tylko salon z modą męską, ale połączenie salonu z kawiarnią.

Historia marki Van Horn sięga 2002 roku. W marcu 2013 roku, powstał pierwszy salon oferujący pełną gamę firmowej odzieży, bogaty wybór obuwia oraz dodatków (w tym perfum).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016