Rozbudowywane projekty Atrium na Shopping Center Forum 2014

Atrium Promenada

Atrium Promenada

Inwestor we wrześniu rozpoczyna rozbudowę warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Promenada i jednocześnie prowadzi rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu. Atrium Poland Real Estate Management to jeden z wiodących właścicieli i zarządców centrów handlowych w Polsce. W portfolio firmy w naszym kraju znajdują się 23 działające obiekty handlowe.

Podczas tegorocznych targów Shopping Center Forum przedstawiciele Atrium Poland Real Estate Management skupią się na dwóch kluczowych projektach z polskiego portfolio grupy – jednych z największych modernizowanych obecnie w Polsce projektów handlowych – Atrium Promenada w Warszawie i Atrium Copernicus w Toruniu.

Jeszcze w tym miesiącu rozpoczną się prace związane z przebudową Centrum Handlowego Atrium Promenada w Warszawie. Pierwsze działania będą związane z modernizacją istniejącej części centrum. Szczegółowe informacje na temat rozbudowy centrów Atrium Promenada i Atrium Copernicus oraz pozostałych projektów z portfolio Atrium Poland Real Estate Management będzie można uzyskać podczas tegorocznych targów Shopping Center Forum na stoisku inwestora (6.2).

Jednoczesne prowadzona jest rozbudowa Atrium Copernicus w Toruniu. W wyniku prowadzonych prac obiekt, położony w ścisłym centrum miasta, powiększy się o blisko 17 tyś. mkw. powierzchni handlowej. Wśród marek, które potwierdziły już obecność w nowej części centrum są już m.in.: Decathlon, Cubus, Carry, 4F, drogeria Rossmann, perfumeria Sephora, drogeria Hebe, Paris Optique, Diverse, Mohito czy Sinsay.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara. KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.

Obecnie całkowita powierzchnia Atrium Copernicus wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Real, elektromarket Media Markt, oraz salony modowe znanych marek: H&M, Reserved, Camaieu, Carry, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk, Coccodrillo oraz kącik Świat Zabaw.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Dla wygody Klientów zaplanowano tam również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: Decathlon, Cubus, Carry, 4F, drogeria Rossmann, perfumeria Sephora, drogeria Hebe, Paris Optique, Diverse, Mohito czy Sinsay. Rozbudowie ulegnie również parking dla klientów centrum, do 1,4 tys. miejsc.

Szczegółowe informacje na temat poszczególnych centrów handlowych udzielą przedstawiciele spółki na stoisku 6.2.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016