Jakub Skwarło, Unibail-Rodamco: Zmiany w Arkadii są bardzo dynamiczne

CH Arkadia po modernizacji

CH Arkadia po modernizacji

Po 10 latach istnienia w Centrum Handlowego Arkadia trwa proces odnawiania większości umów najmu w obiekcie. Także wiele nowych marek otwiera swoje pierwsze sklepy w Arkadii. Już niebawem w obiekcie pojawi się flagowy punkt Jupi Park. Ponadto po sześciu miesiącach, zgodnie z planem, zakończyła się przebudowa części Arkadii, polegająca przede wszystkim na powiększeniu i architektonicznej zmianie strefy restauracyjnej. Stale przybywa też nowych, pozahandlowych usług.

– Od początku 2014 roku w Arkadii przybyło 13 nowych najemców. Niektórzy z nich otworzyli swoje flagowe salony, jak choćby Wrangler czy Lee. Nowością jest też marka kosmetyczna Kiehl’s. W Arkadii działa też salon Sephora po moderanizacji i powiększeniu, który jest flagowym sklepem tej sieci w tej części Europy – mówi dla Retailnet Jakub Skwarło, Director of Operations Poland Unibail-Rodamco.

– Warto też wspomnieć, że ponad 40 najemców powiększyło swoje salony, zmodernizowało je lub otworzyło w zupełnie nowych konceptach. Zmiany w Arkadii są więc bardzo dynamiczne – dodaje.

W ramach modernizacji centrum handlowego cała główna część pierwszego poziomu Arkadii powiększyła się i przeistoczyła w strefę pełną zieleni, naturalnie wyglądającej roślinności. W aranżacji przestrzeni dominują naturalne barwy, wysokiej jakości materiały (w tym drewno naturalne).

– Bardzo istotne jest to, że w wyniku zmian liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej powiększyła się z 500 do ponad 800, co znacząco podniosło komfort odwiedzających nas klientów. Remont strefy restauracyjnej nie wiązał się ze zmianą najemców. Podczas ponad sześciu miesięcy trwania remontu dostępność oferty i płynność otwarć została zachowana. Prace przebiegały głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami. Co nie wpływało na komfort robienia zakupów. W efekcie przebudowy niektóre sklepy najemców powiększyły się łącznie o ponad 200 mkw. Swoje koncepty odświeżyli wszyscy najemcy, operujący bezpośrednio pod strefą restauracyjną – Sephora, L’Occitane, Quiksilver, Apart, Swarovski, Kiehl’s oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan – mówi Anaud Burlin, Managing Director CE Unibail-Rodamco.

Najbliższe plany inwestycyjne właściciela Arkadii to całkowity remont wszystkich toalet i wymiana oznakowania na parkingach.

Podczas właśnie zakończonej przebudowy została przygotowana przestrzeń pod atrakcyjną strefę dziecięcą, która znajdzie się na drugim piętrze. Będzie to unikalny, dedykowany specjalnie Arkadii koncept Jupi Park, oferujący edukacyjną rozrywkę w powiązaniu z rekreacją oraz wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii interaktywnych. Plac zabaw zajmie ok. 1200 mkw. i będzie przeznaczony dla dzieci w wieku powyżej 3 lat.

Wśród nowych marek, które pojawiły się bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl’s, Tous, New Balance, Undiz, Omega, Nespresso oraz Imaginarium. Nowe koncepty i flagowe sklepy w Arkadii należą do: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4F, MAC, Quiksilver, Triumph, L’Occitane i CCC. Nową jakość usług na terenie Arkadii prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker. W najbliższym czasie planowany jest jeszcze szereg kolejnych otwarć, umowy są w trakcie negocjacji.

Centrum Handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów. Na 287 tys. mkw. znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, Gap, American Eagle Outfitters, Reserved, Zara, Apart, H&M. Na strefę food court w Arkadii składa się około 30 restauracji oraz kawiarni, wśród których znajdują się m.in.: Burger King, Pizza Hut, Wiking, Sphinx, cafe Vincent oraz Pijalnia Czekolady E.Wedel.

CH Arkadia po modernizacji

CH Arkadia po modernizacji

 

Reklama

Galeria Jurajska