Sklep Media Expert, Terg SA
Sklep Media Expert, Terg SA

Podczas Shopping Center Forum 2014 będzie można porozmawiać na temat ekspansji z przedstawicielami sieci sklepów RTV AGD – Media Expert.

– Bierzemy udział w Shopping Center Forum, ponieważ staramy się być blisko wydarzeń, które możemy wykorzystać w budowie naszej strategii rozwoju i pozycji Media Expert na polskim rynku. Shopping Center Forum to dla nas doskonałe źródło aktualnej informacji o planach inwestycyjnych poszczególnych deweloperów oraz najciekawszych projektach, które są lub w najbliższej przyszłości będą realizowane – mówi w rozmowie z Retailnet Karol Bielecki z Media Expert.

– Każde otwarcie nowego elektromarketu lub inwestycja w modernizację istniejącego jest poprzedzona wnikliwą analizą. Staramy się dostosować do potrzeb naszych klientów, ale i potencjału miejsca. Dzięki temu jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynkach lokalnych – twierdzi Michał Mystkowski z tej samej sieci.

52 elektromarkety Media Expert – to bilans otwarć zrealizowanych w pierwszej połowie 2014 roku. Uruchomienie 28 nowych lokalizacji oraz 24 elektromarketów po gruntownym remoncie potwierdza dynamikę rozwoju sieci. A to nie koniec ekspansji na polskim rynku – Media Expert zapowiada kilkadziesiąt kolejnych otwarć do końca 2014 r.

Elektromarkety Media Expert zlokalizowane są zarówno w mniejszych, jak i dużych miastach. Media Expert to obecnie ponad 270 elektromarketów w całym kraju.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na polskim rynku od ponad 10 lat. Oferta sieci obejmuje produkty: telewizory, laptopy, tablety, smartfony, foto, RTV i AGD, a w wybranych elektromarketach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.