SCF 2014: CBRE prezentuje platformę usług dla sektora powierzchni handlowych

Stoisko CBRE - SCF 2014

Stoisko CBRE – SCF 2014

CBRE, firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, po raz kolejny bierze udział w targach Shopping Center Forum. Odwiedzający firmowe stoisko o numerze 6.3 mogą zapoznać się z wieloma projektami z sektora powierzchni handlowych, którymi obecnie zajmuje się CBRE. Uczestnicy targów mogą spotkać się też z przedstawicielami zintegrowanych linii biznesowych: Powierzchni Handlowych, Rynków Kapitałowych oraz Zarządzania Nieruchomościami, którzy przybliżą zakres usług i projekty, które reprezentuje CBRE.

– Z przyjemnością bierzemy udział w Shopping Center Forum, ponieważ jest to największe wydarzenie dedykowane sektorowi powierzchni handlowych w Polsce, które przyciąga najważniejszych graczy na rynku – zarówno najemców, jak i firmy deweloperskie, generalnych wykonawców oraz inwestorów. To doskonała platforma do spotkań z ludźmi z branży, prezentowania własnej działalności i oferty oraz nawiązywania kontaktów biznesowych – mówi dla Retailnet Magdalena Frątczak, dyrektor w dziale powierzchni handlowych CBRE.

Podczas targów, oprócz swojego pełnego portfolio projektów handlowych, CBRE prezentuje także najnowsze kontrakty, m.in. Gemini Park Tychy, gdzie będzie wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni. Komercjalizacja dla krakowskiej firmy Gemini Holding obejmuje 32 tys. mkw. Będzie to jeden z największych kompleksów handlowych na Górnym Śląsku. Na swoim stoisku CBRE przedstawia również planowane zmiany dotyczące rekomercjalizacji i rewitalizacji centrów handlowych, którymi zarządza – m.in. Galerią Kazimierz w Krakowie.

Firma ma również swojego przedstawiciela w panelu dyskusyjnym „Rynek centrów handlowych w dobie zrównoważonego rozwoju”, prowadzonego przez ONZ Global Compact. Prelegentem ze strony CBRE jest Piotr Karpiński, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami handlowymi.

– Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska 6.3. Do dyspozycji gości są dyrektorzy działów Powierzchni Handlowych, Zarządzania Nieruchomościami oraz Rynków Kapitałowych, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące oferty CBRE w zakresie powierzchni handlowych, przedstawią portfolio projektów, w których uczestniczyliśmy i udzielą ewentualnych porad – mówi Beata Kokeli, senior director działu powierzchni handlowych CBRE.

Targi Shopping Center Forum są dla nas ważnym miejscem spotkań z naszymi obecnymi i przyszłymi partnerami. Naszym potencjalnym klientom przybliżamy sposób, w jaki działamy, opowiadamy o komplementarności naszych usług, ścisłej współpracy wszystkich linii biznesowych, dzięki czemu klient otrzymuje pakiet usług idealnie skrojonych do swoich indywidualnych potrzeb – dodaje Beata Kokeli.

Reklama

Galeria Jurajska