SCF 2014

W Warszawie zakończyło się największe spotkanie najemców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowej – Shopping Center Forum. W targach wzięła udział rekordowa liczba 1400 uczestników, w tym ponad 300 przedstawicieli najemców. SCF Fall Edition odbyła się w Centrum EXPO XXI.

W tegorocznej edycji targów swoje projekty na stoiskach zaprezentowało 60 wystawców, w większości firm deweloperskich. Uczestnicy SCF mogli więc przyjrzeć się bliżej 170 projektom centrów handlowych planowanych, budowanych, rozbudowywanych i rekomercjalizowanych.

Nowością tej edycji SCF była specjalnie wydzielona strefa przeznaczona do rozmów z przedstawicielami najważniejszych światowych i polskich marek. W ramach Speed Networking w czasie targów odbyło się 300 spotkań deweloperów z najemcami. Krótkie 5-minutowe rozmowy mają pomóc firmom we wstępnej weryfikacji możliwości współpracy.

Drugiego dnia Forum odbył sie cykl Project Flash, podczas którego można było zapoznać się z projektami zarówno czołowych deweloperów, jak i firm technologicznych.

O godzinie 11.45 odbył się blok partnera merytorycznego PKP S.A. – „Nie tylko dworzec. Komercyjne zagospodarowanie obiektów kolejowych”. W panelu dyskusyjnym spółki wzieli udział: Jarosław Bator, dyrektor zarządzający ds. nieruchomości PKP S.A., Tomasz Lisiecki, Chief Development Officer Trigranit Development Corporation, Barbara Topolska, Chief Operations Officer (COO) Neinver, Rafał Mikołajczak, Senior Real Estate&Property Manager McDonald’s Polska sp. z o.o., Marek Wróbel, dyrektor ekspansji – wschód Jeronimo Martins Polska S.A.

Z kolei o godz. 13.30 odbył się blok partnera merytorycznego Mind Progress – „Event marketing w działaniach promocyjnych centrów handlowych – case studies”, który poprowadził Michał Pawlik, Head of Strategy, Mind Progress Group. Kolejną prezentację firmy pt. „Nowoczesne technologie jako narzędzie budowania footfall’u i obrotów centrum handlowego” poprowadziła Joanna Sikora, Head of Digital Projects, Mind Progress Group.

Forum jest cyklicznym spotkaniem najemców i deweloperów centrów handlowych, organizowanym od 2005 r. To największa tego typu impreza w Europie Środkowej. Odbywa się dwa razy do roku: zimą/wiosną (1 dzień) oraz jesienią (2 dni). Celami forum są: prezentacja projektów centrów handlowych, komercjalizacja powierzchni, networking deweloperów i najemców, konferencje i prezentacje nowoczesnych technologii i usług dla najemców oraz centrów handlowych.

SCF 2014

SCF 2014

SCF 2014

SCF 2014