O modernizacjach centrów Atrium na SCF 2014

CH Atrium Promenada

Podczas tegorocznych targów Shopping Center Forum przedstawiciele Atrium Poland Real Estate Management skupili się na dwóch kluczowych projektach z polskiego portfolio grupy – jednych z największych modernizowanych obecnie w Polsce projektów handlowych – Atrium Promenada w Warszawie i Atrium Copernicus w Toruniu. 

Firma poinformowała, że grono najemców Atrium Promenada wciąż się powiększa. Do centrum handlowego dołączyły właśnie salony 4F i Diverse oraz Triceps.pl.

Na ponad 100 mkw. powierzchni otwarty został salon marki 4F. Sklep zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum. 4F to czołowa polska firma produkująca wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Z produktów marki korzystają zarówno profesjonaliści, jak i osoby uprawiające sport hobbystycznie.

W gronie najemców centrum znalazła się również marka Diverse, która wzbogaciła ofertę Atrium Promenada w branży moda. Nowy sklep zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum i zajmuje prawie 220 mkw. powierzchni centrum.

Z kolei sklep Triceps.pl zlokalizowany jest na drugim piętrze centrum i zajmie około 33 mkw. powierzchni, a w jego ofercie znajdują się odżywki, suplementy diety, akcesoria i odzież sportowa.  

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

Galeria Jurajska