Speed Networking

Podczas Shopping Center Forum 2014 nowością był Speed Networking, który przygotowali dla uczestników organizatorzy targów. Speed Networking, czyli specjalnie przygotowana strefa szybkich spotkań z kluczowymi najemcami okazała się sukcesem. W czasie Forum w tej strefie odbyło się 300 rozmów mających pomóc firmom we wstępnej weryfikacji możliwości współpracy.

– Pomysł z formułą Speed Networkingu uważam za bardzo udany. Daje to możliwość porozmawiania z kilkoma najemcami w jednym miejscu i o jednym czasie. Gdyby nie to, umówienie się z nimi na rozmowę byłoby znacznie trudniejsze, ponieważ podczas targów mają bardzo napięty kalendarz spotkań. W trakcie pięciu minut nie można oczywiście omówić wszystkich szczegółów, ale zawsze można wrócić do rozmowy później na stoisku. Dlatego uważam, że koncepcja Speed Networkingu powinna być kontynuowana podczas kolejnych edycji SCF – mówi Retailnet Piotr Stempke, Lease Manager, Inter Ikea Centre Polska.

Także przedstawiciele najemców ocenili pomysł krótkich 5-minutowych spotkań jako formuły z ogromnym potencjałem, który powinien być cyklicznie powtarzany w latach kolejnych.

– Taka forma spotkań daje dużą możliwość zapoznania się z propozycjami 30-40 firm z różnych branż w krótkim czasie. Okazało się, że te spotkania przybliżają nie tylko projekty budowlane, ale także udało mi się porozmawiać z przedstawicielami firm z branży IT, nowych technologii czy firm oświetleniowych. Nawiązałem tym samym mnóstwo nowych kontaktów, którymi w przyszłości zajmą się poszczególne działy naszej firmy. Pomysł okazał się bardzo trafiony i jeśli będzie taka możliwość w latach kolejnych, z przyjemnością wezmę udział w formule Speed Networking – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Barchański, odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie siecią sklepów Martes Sport.

Uczestnicy Forum w tym roku mogli spotkać się w ramach Speed Networking z przedstawicielom sieci: LPP (Jacek Szołoch, dyrektor leasingu i ekspansji), Deichmann (Wojciech Normand, wiceprezes zarządu), KiK (Mariusz Kulik, członek zarządu), Martes Sport (Tomasz Barchański, manager ds. ekspansji), Super-Pharm (Agnieszka Rozborska, dyrektor d.s. rozwoju), McDonald’s (Jacek Stradomski, senior RE Manager oraz Rafał Mikołajczak, senior RE Property Manager), Pepco (Marcin Stańko, dyrektor operacyjny, członek zarządu), Hebe (Marcin Szymczak, kierownik działu ekspansji), CCC (Donat Ciepłuch, dyrektor rozwoju).