1400 osób na Shopping Center Forum 2014

SCF 2014

W Warszawie odbyła się kolejna edycja Shopping Center Forum – największe spotkanie najemców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowej. Podobnie jak wcześniejsze edycje SCF, ta również zakończyła się frekwencyjnym sukcesem. W targach wzięło bowiem udział 1400 osób, w tym ponad 300 przedstawicieli najemców.

Uczestnikami Forum byli szefowie ekspansji m.in.: grup Inditex i LPP, H&M, Sephora, Intersport, GoSport, McDonald’s, Rossmann, Decathlon, Jysk, Carrefour, AmRest, Vision Express, Adidas, Reebok, Pepco, Tchibo, Toys”R”Us, Jula, Super-Pharm, TK Maxx i wielu innych.

Podczas Forum deweloperzy i najemcy podpisali wiele znaczących umów, czego przykładem może być firma Echo Investment, której udało się pozyskać kilku nowych najemców Galerii Sudeckiej. Podczas SCF obiekt pozyskał nowe sklepy Super-Pharm, Wólczanka, Big Star, a także T-Mobile.

– Takko Fashion zawsze chętnie bierze udział w targach Shopping Center Forum, gdyż jest to doskonała forma wymiany opinii i informacji. Obecnie sieć w Polsce liczy około 70 sklepów. Z takim portfolio jest już dużo pracy, jednakże nadal planujemy rozwój w Polsce – mówi redakcji Retailnet.pl Katarzyna Kopyra, Manager Ekspansji Polska, Litwa, Estonia Takko Fashion.

– Bierzemy udział w Shopping Center Forum 2014, gdyż nie ma lepszego sposobu na kreowanie, umacnianie wizerunku firmy, jakim jest aktywne uczestnictwo w targach lub wydarzeniach branżowych. W związku z udziałem otwierają nam się nowe, jak również poszerzają dotychczasowe horyzonty współpracy z wynajmującymi – dodaje Grzegorz Sowa, dyrektor operacyjny ABRAVA sp. z o.o. Świat Prasy s.k.a.

Nowością tej edycji SCF była specjalnie wydzielona strefa przeznaczona do rozmów z przedstawicielami najważniejszych światowych i polskich marek. Strefa ta cieszyła się ogromną popularnością. W ramach Speed Networking w czasie targów odbyło się 270 spotkań deweloperów z najemcami. Krótkie 5-minutowe rozmowy pomogły firmom we wstępnej weryfikacji możliwości współpracy.

– Taka forma spotkań daje dużą możliwość zapoznania się z propozycjami 30-40 firm z różnych branż w krótkim czasie. Okazało się, że te spotkania przybliżają nie tylko projekty budowlane, ale także udało mi się porozmawiać z przedstawicielami firm z branży IT, nowych technologii czy firm oświetleniowych. Nawiązałem tym samym mnóstwo nowych kontaktów, którymi w przyszłości zajmą się poszczególne działy naszej firmy. Pomysł okazał się bardzo trafiony i jeśli będzie taka możliwość w latach kolejnych, z przyjemnością wezmę udział w formule Speed Networking – twierdzi w rozmowie z Retailnet Tomasz Barchański, odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie siecią sklepów Martes Sport.

– Pomysł z formułą Speed Networkingu uważam za bardzo udany. Daje to możliwość porozmawiania z kilkoma najemcami w jednym miejscu i o jednym czasie. Gdyby nie to, umówienie się z nimi na rozmowę byłoby znacznie trudniejsze, ponieważ podczas targów mają bardzo napięty kalendarz spotkań. W trakcie pięciu minut nie można oczywiście omówić wszystkich szczegółów, ale zawsze można wrócić do rozmowy później na stoisku. Dlatego uważam, że koncepcja Speed Networkingu powinna być kontynuowana podczas kolejnych edycji SCF – mówi Retailnet Piotr Stempke, Lease Manager, Inter Ikea Centre Polska.

W tegorocznej edycji targów swoje projekty na stoiskach zaprezentowało 60 wystawców, w większości firm deweloperskich. Uczestnicy SCF mogli więc przyjrzeć się bliżej 170 projektom centrów handlowych planowanych, budowanych, rozbudowywanych i rekomercjalizowanych.

SCF 2014

Shopping Center Forum 2014

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition

 

Reklama

Galeria Jurajska