Speed Networking

Ogromnym sukcesem tegorocznej edycji Shopping Center Forum okazała się nowa formuła kilkuminutowych spotkań Speed Networking. Wzięło w niej udział wielu przedstawicieli najemców oraz inwestorów centrów handlowych.

– Ta formuła krótkich spotkań jest bardzo ciekawa. Networking pozwala poznać nowe koncepcje działania wielu firm. Z pewnością te spotkania wpłyną na rozpoczęcie współpracy z kilkoma ciekawymi firmami – mówi Jacek Szołoch, Leasing and Expansion Director Poland w firmie LPP.

– Rozmowy podczas Speed Networking były z mojej perspektywy bardzo pozytywne. Dały one możliwość szybkiej wymiany poglądów z różnymi najemcami i inwestorami. Dzięki tym spotkaniom można było dowiedzieć się dużo o nowych pomysłach na rozwój w wielu branżach. Tak krótki czas każdego ze spotkań oczywiście nie dawał możliwości podpisania umowy, natomiast dawał wystarczający czas, by zainteresować swojego rozmówcę formą współpracy. W ciągu pięciu minut da się bowiem w rozmowie nakreślić wstępną koncepcję i natychmiast otrzymać odpowiedź od drugiej strony, czy jest zainteresowana współpracą. W kilku przypadkach udało mi się umówić na dosłanie konkretnych materiałów – dodaje Maciej Mędrek, Senior Negotiator, Retail Agency Savills.

– Muszę przyznać, że znałem wcześniej wszystkie osoby biorące udział w Speed Networking’u. Dołączyliśmy do targów dosyć późno, więc większość uczestników miała już wcześniej poumawiane rozmowy. Speed Networking dał więc możliwość bezproblemowego spotkania się z tymi osobami. Oczywiście pięć minut nie daje możliwości podpisania umów, ale pozwala wymienić się wizytówkami i nakreślić wstępny model współpracy. Szczerze gratuluję tej formuły organizatorom – mówi Piotr Wasilewski, pełnomocnik zarządu Ekspansja sp. z o.o.

Speed Networking okazał się bardzo pomocny w szczególności dla uczestników z branż technologicznych, którzy dotychczas mieli trudności z umówieniem spotkań z przedstawicielami różnych firm.

– Udało mi się porozmawiać z każdym z reprezentantów marek. Rozmówcy byli bardzo otwarci i pozytywnie nastawieni. W wielu przypadkach nawiązaliśmy kontakt z przedstawicielami firm, do których dostęp wcześniej był w jakiś sposób utrudniony. Dzięki Speed Networking pozyskałem kilka numerów telefonów do osób decyzyjnych w poszczególnych działach technicznych, ponieważ osoby biorące udział w Speed Networking odpowiadały głównie na ekspansję. Ta formuła powinna być kontynuowana w kolejnych edycjach Shopping Center Forum – twierdzi Dominik Wagner, CEO Lumiverso.