Udany debiut Lumiverso na SCF 2014

Realizacja Lumiwerso

Realizacja Lumiverso

Poza deweloperami także firmy z branż technologicznych, zdecydowały się wziąć pierwszy raz udział w Shopping Center Forum. W roli wystawcy w tym roku zadebiutowała firma oświetleniowa Lumiverso.

– Na targach SCF wystawialiśmy się po raz pierwszy. Było to dla nas nowe doświadczenie – możliwość spotkania się z zarządcami obiektów oraz przedstawicielami najemców od samego początku wydawała się bardzo interesująca. Jako firma usługowa znajdowaliśmy się poza głównym obszarem zainteresowania zwiedzających, nie mniej jednak udało nam się przeprowadzić wiele spotkań z potencjalnymi klientami – mówi w rozmowie z Retailnet Dominik Wagner, CEO Lumiverso.

– Strzałem w dziesiątkę okazał się system Forum Link, dzięki któremu nie tylko udało się zaaranżować kilkanaście spotkań, ale także uzyskać kontakty do osób bezpośrednio zainteresowanych tematyką oświetleniową. Dodatkowo, mieliśmy możliwość wzięcia udziału w Speed Networking’u, podczas którego pozyskaliśmy dwa bardzo cenne dla nas kontakty do firm, które wyraziły zainteresowanie współpracą. Bardzo pozytywnie oceniamy zarówno same targi jak i działania organizatora, dlatego będziemy rozważać ponowny udział w wiosennej edycji SCF w przyszłym roku – dodaje Dominik Wagner.

Spółka Lumiverso na rynku oświetlenia obecna jest od 2010 roku. Od początku działalności związana jest z tajwańskim producentem opraw i źródeł światła LED – Ledionopto, który należy do notowanej na giełdzie w Taipei spółki Edison Opto Corp – światowego potentata w produkcji chipów LED. Lumiverso jako wyłączny importer na Polskę zbudowała od podstaw sieć dystrybucji, która obecnie liczy ponad sto aktywnie działających podmiotów w zakresie profesjonalnego oświetlenia.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016