Galeria Warmińska: najemcy zadowoleni z wyników sprzedaży

Wizualizacja Galerii Warmińskiej

Wizualizacja Galerii Warmińskiej

Duża, nowoczesna, łącząca wiele funkcji – tak mówią najemcy o Galerii Warmińskiej. Obiekt, którego otwarcie nastąpiło 5 września 2014 roku cieszy się zainteresowaniem najemców i odwiedzających. W pierwszy weekend funkcjonowania galerii, centrum odwiedziło niemal dwieście czterdzieści tysięcy osób.

Galeria Warmińska to pierwsza tego typu i tak duża inwestycja w regionie. Spełnia funkcje usługowe, handlowe, rozrywkowe i rekreacyjne. Jej powierzchnia wynosi 116 675 mkw. Klienci mogą znaleźć to czego potrzebują w 170 sklepach i punktach usługowych. Do ich dyspozycji jest także Multikino, klub fitness i amfiteatr gdzie mogą odbywać się różnego eventy i koncerty. Galeria Warmińska od razu stała się także dogodnym punktem restauracyjnym. Po pierwszym tygodniu funkcjonowania można wywnioskować, że ten element jest istotny dla klientów. Food court, czyli miejsce w którym znajduje się jedenaście restauracji cieszy się ogromnym powodzeniem i jest oblegane od otwarcia do zamknięcia. Oprócz tego restauracje i kawiarnie można znaleźć także w innych punktach centrum. Najemcy Galerii Warmińskiej z tej branży, decyzji o otwarciu w tym miejscu działalności nie żałują.

– Opłacało się tu otworzyć pijalnię czekolady – przyznaje Dawid Dębski manager Mount Blanc – Takiego miejsca w Olsztynie nie ma, więc to że my się pojawiliśmy jest sporym zaskoczeniem dla niektórych – ale też bardzo przyjemnym zaskoczeniem. Mamy sporo klientów.

– Nasi klienci są stałymi klientami Grycana. – dodaje Agnieszka Kowalska, kierowniczka kawiarni Grycan – Przychodzą tu całe rodziny i mówią że do tej pory mogli odwiedzać takie miejsca tylko w innych miastach a teraz mają nas pod ręką a my dzięki temu możemy budować tu wyjątkową atmosferę… To jest najważniejsze.

Ci którzy zdecydowali się dołączyć do grona najemców Galerii Warmińskiej liczyli na duże zainteresowanie i tak też się stało. Po pierwszym weekendzie, w dni powszednie galerię odwiedzało około 40 tysięcy osób. Wśród klientów można znaleźć także mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego.

– Plany sprzedażowe które mieliśmy założone realizujemy już o 16 każdego dnia – mówi kierownik salonu Home&You Maciej Tatarowicz – To już drugi nasz sklep w Olsztynie ale klientów nie brakuje. Salon jest ładny, nowoczesny… Odwiedzającym nas podoba się wystrój. Mamy dużo miejsca więc możemy dobrze eksponować nasze produkty.

– Jak na razie obroty są dobre i mam nadzieję, że będą cały czas takie albo i lepsze. – mówi Karolina Kiec, która do Olsztyna przyjechała żeby zajmować się Visual Merchandisingiem czyli aranżowaniem przestrzeni handlowej w salonie Pull and Bear – Jesteśmy pierwszym w regionie sklepem tej marki, dlatego klienci są zaciekawieni, a to przekłada się na nasze utargi. Dodatkowo do tej pory olsztynianie najbliżej nasz sklep mogli znaleźć w Gdańsku.

Teraz sytuacja zaczyna się zmieniać. To oferta Galerii Warmińskiej przyciąga klientów znad morza.

– Panie z Gdańska zobaczyły na stronie internetowej, że sklep Baldowski otwiera się w Olsztynie i specjalnie po nasze buty przyjechały do Galerii Warmińskiej – mówi Grzegorz Wąsik, właściciel sklepu – Nasz produkt to wyższa półka, produkt typowo galeryjny, dlatego to, że tu otworzyliśmy nasz salon jest strzałem w dziesiątkę.

– Bardzo dużo osób nas odwiedza ponieważ mamy największy wybór obuwia. Klienci mają po co tu przychodzić. Jeśli czegoś potrzebują, to zawsze wyjdą z zakupami. Co najważniejsze klienci do nas wracają. – mówi Monika Brzozowska, kierowniczka sklepu CCC.

Za powstanie Galerii Warmińskiej odpowiedzialna jest spółka spółki Libra Project 2 sp. z o.o.. Natomiast głównym inwestorem galerii jest prezes Spółki CCC Dariusz Miłek.
Centrum handlowe zaprojektowała pracownia Kuryłowicz & Associates.

Więcej o Galerii Warmińskiej będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016