Shopping Center Forum 2014
Shopping Center Forum 2014

Sukcesem tegorocznej edycji Shopping Center Forum okazała się specjalna platforma umawiania spotkań – Forum Link. Uczestnicy targów przesłali za jej pośrednictwem blisko 20 tysięcy wiadomości. Dla porównania w ubiegłym roku za pośrednictwem Forum Link wysłano ponad 10 tys. wiadomości.

Każdy zarejestrowany użytkownik systemu mógł przesyłać dowolną liczbę wiadomości do każdego uczestnika Forum. Dzięki temu deweloperzy, najemcy oraz przedstawiciele innych firm związanych z rynkiem centrów handlowych mogli precyzyjnie zaplanować kalendarz spotkań, a w efekcie maksymalnie wykorzystać czas i możliwości, jakie dało Shopping Center Forum.

Równie pozytywnie przez uczestników targów została przyjęta tegoroczna nowość – Speed Networking. W specjalnie wydzielonej strefie Forum przeznaczonej do rozmów z przedstawicielami najważniejszych światowych i polskich marek odbyło się 270 spotkań deweloperów z najemcami. Krótkie 5-minutowe rozmowy pomogły firmom we wstępnej weryfikacji możliwości współpracy.

Podobnie jak wcześniejsze edycje Forum, tegoroczna również okazała się frekwencyjnym sukcesem. W Shopping Center Forum wzięło bowiem udział aż 1400 osób, w tym ponad 300 przedstawicieli najemców.

Dzięki temu uczestnicy targów mogli bezpośrednio porozmawiać z szefami ekspansji najbardziej popularnych najemców na rynku m.in.: grup Inditex i LPP, H&M, Sephora, Intersport, GoSport, McDonald’s, Rossmann, Decathlon, Jysk, Carrefour, AmRest, Vision Express, Adidas, Reebok, Pepco, Tchibo, Toys”R”Us, Jula, Super-Pharm, TK Maxx i wielu innych.

Forum jest regularnym spotkaniem najemców i deweloperów centrów handlowych, organizowanym od 2005 r. To największa tego typu impreza w Europie Środkowej. Odbywa się ona dwa razy do roku: zimą/wiosną (1 dzień) oraz jesienią (2 dni).