Twoja Ubieralnia: docelowo 100 sklepów w Polsce

Salon Twoja Ubieralnia

Rozrasta się polska sieć sklepów z ofertą modową dla kobiet Twoja Ubieralnia. W połowie września 2014 roku ruszył 9. salon marki. W planach kolejne otwarcia.

Twoja ubieralnia to firma polska oferująca tylko produkty polskie. W ofercie znajduje się szeroki wybór odzieży damskiej w większych rozmiarach do 56. Firma intensywnie rozwija się na zasadach franczyzy.

– 13 września br. został otwarty dziewiąty sklep w sieci. Do końca roku planujemy otworzyć jeszcze 3. Rozmawiamy obecnie z kilkoma partnerami zainteresowanymi współpracą, poszukujemy dla nich odpowiednich lokalizacji – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Dorota Brzozowiec z firmy Make Business odpowiedzialnej za ekspansję sieci.

Średnia powierzchnia sklepów i optymalna dla sklepów Twoja Ubieralnbia to 50 mkw. Firma celuje również do mniejszych i średnich miast już od 20 tys. mieszkańców. Punkty otwierane są w galeriach handlowych, ale również w niektórych miastach dobra lokalizacja dla tej grupy docelowej znajduje się przy ulicy. Otwarcie sklepu wiąże się z niewielką inwestycją dlatego też sklepy Twojej Ubieralni ze względu na krótki okres zwrotu poniesionych kosztów szybko przynoszą dochody.

– Bogata oferta odzieży w dużych rozmiarach wyróżnia Twoją Ubieralnię na rynku. Duże sieci odzieżowe nie stanowią dla nas konkurencji ze względu na niszowy produkt. Świetnie uzupełniamy ich ofertę, proponując asortyment, którego brakuje na rynku. Firma oferuje tylko produkty polskiej produkcji, w ofercie znajduje się szeroki wybór odzieży damskiej w rozmiarach od 36 do 56. Firma intensywnie rozwija się na zasadach franczyzy ale posiadamy również sklepy własne. Docelowo zgodnie z długoterminową strategią rozwoju planujemy sieć liczącą 100 sklepów – zapowiada Dorota Brzozowiec.

 

Reklama

Galeria Jurajska