Powstała nowa sieć kin – Moje Kino

Moje Kino

Na rynku operatorów kinowych pojawił się nowy gracz. O udziały w widowni będzie walczyło Moje Kino – sieć stworzona na bazie partnerów firmy KinAds. Założycielką sieci Moje Kino jest Kinga Dołęga – Lesińska.

Pierwsze Moje Kino oficjalnie wystartowało 19 września br.
Firma powstała na bazie KinAds – operatora reklamowego największej w Polsce sieci kin. Sieć Moje Kino będzie sukcesywnie rozwijana.

– Moje Kino to parasol rozpościerany nad kinami w całej Polsce. Nie odbieramy im niezależności i indywidualizmu, który w dzisiejszym świecie unifikacji jest ogromną wartością. Przeciwnie – podkreślamy ich różnorodność. Moje Kino skupia niezależne podmioty pod bezpieczną marką. Otrzymają one wsparcie w zakresie marketingu i promocji, a także będą uwzględniane w planach biznesowych naszych klientów – mówi dla Retailnet Kinga Dołęga-Lesińska, założycielka Moje Kino.

Wszystkie kina wchodzące w skład sieci będą identyfikowane specjalnym logo marki wewnątrz obiektu.

Moje Kino to także strona internetowa dedykowana wszystkim kinom wchodzącym w skład sieci, na której znajdzie się m. in. platforma do sprzedaży biletów i kontaktu z widzami.

Sieć powstała w związku z tym, że rynek kin tradycyjnych od kilku lat przeżywa swój rozkwit. Dziś są to obiekty nowoczesne i często gwarantujące najwyższą jakość.

Firma powstała na bazie podmiotów obsługiwanych przez brokera reklamowego największej w Polsce sieci – firmę KinAds. W jej portfolio znajduje się ponad 240 kin. Sieć obejmuje obecnie ponad 20 kin w Polsce.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016