CDRL wprowadzi swoje akcje na rynek główny GPW

Kolekcja Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo

CDRL, spółka do której należy sieć odzieży dziecięcej Coccodrillo, planuje jeszcze w 2014 r. wprowadzić swoje akcje na rynek główny GPW. Firma od 2011 r. obecna jest na rynku Catalyst. Środki pozyskane z emisji CDRL planuje przeznaczyć przede wszystkim na rozwój sieci sprzedaży.

Firma, które bardzo dynamicznie rozwija sieć sklepów marki Coccodrillo poszukuje dalszych źródeł finansowania. Jak informuje spółka plan wejścia na giełdę stanowi naturalną kolej rzeczy.

W raporcie okresowym firma CDRL poinformowała, że strategia rozwoju oparta jest na dwóch głównych obszarach działalności – sprzedaży w segmencie krajowym oraz sprzedaży w segmencie zagranicznym.

Podstawowym celem spółki na najbliższe lata jest umocnienie marki Coccodrillo i zdobycie pozycji lidera rynku odzieży dziecięcej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Szczególny nacisk spółka będzie kładła na rozwój sieci sprzedaży na rynku polskim, czeskim i rumuńskim. Nowe punkty powstawać będą w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych średnich i dużych miast.

Istotnym punktem w strategii spółki jest rozwój działalności sklepu internetowego. Emitent planuje udostępnienie nowych wersji językowych i pozyskanie klientów poza Polską, tak by zasięg sprzedaży miał charakter międzynarodowy. Obecnie trwają prace związane z rozbudową tego kanału dystrybucji, jego unowocześnieniem i poszerzeniem oferty. Na początku 2015 roku spółka zamierza uruchomić sklep internetowy słowacki w słowackiej wersji językowej, ukraiński w rosyjskiej wersji językowej oraz sklep w wersji angielskiej działający w krajach Unii Europejskiej.

Kolejnym elementem strategii rozwoju spółki jest zakładane na najbliższe lata wzbogacenie i rozbudowa asortymentu o obuwie marki Bartek, Primigi oraz marki własnej. Ponadto, planowane jest wprowadzenie na rynek produktów zdywersyfikowanych cenowo, zachowujących jednak standardową dla marki Coccodrillo wysoką jakość. Ma to na celu zdobycie nowych klientów i silniejsze związanie ich ze półką. Począwszy od roku 2015 spółka planuje uruchomienie nowego spersonalizowanego programu lojalnościowego zarówno w sklepie internetowym, jak również w salonach stacjonarnych.

Ponadto, w strategii rozwoju firmy znajduje się optymalizacja procesu produkcji, która polegać będzie na realizacji zamówień spółki przez zewnętrznych producentów w okresach, w których nie są obciążeni zbyt dużą liczbą zamówień. Rozwiązanie to pozwoli zmniejszyć koszty wynagrodzenia podwykonawców. Dodatkowo, produkcja będzie stopniowo przenoszona do krajów takich jak Indie, Bangladesz czy Pakistan. Zapewni to konkurencyjność cenową oraz uniezależnienie cyklu produkcyjnego od rynku chińskiego.

 

Reklama

Galeria Jurajska