Marta Hamarowicz, Atrium: spotkania na SCF zaowocują nowymi umowami najmu

Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management

Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management

W portfolio Atrium Poland Real Estate Management w naszym kraju łącznie znajdują się 23 funkcjonujące centra o powierzchni handlowej ok. 498 tys. mkw. W trakcie tegorocznych targów SCF, grupa Atrium prezentowała na stoisku swój kluczowy, jeden z największych modernizowanych obecnie w Polsce projektów handlowych – Atrium Copernicus w Toruniu.

– Dwa dni targów były dla nas czasem intensywnych rozmów z najemcami oraz innymi przedstawicielami branży nieruchomości komercyjnych. Odbyliśmy wiele interesujących spotkań, które z pewnością zaowocują w najbliższej przyszłości nowymi umowami najmu. Tego typu wydarzenia są znakomitą okazją do podtrzymywania relacji i kontynuacji wcześniej rozpoczętych rozmów, a także do nawiązania kontaktu z przedstawicielami nowych marek – mówi redakcji Retailnet.pl Marta Hamarowicz – Head of Leasing Department, Atrium Poland Real Estate Management.

W marcu br. Atrium Poland Real Estate Management oddało do użytku swój największy obiekt handlowy w Polsce – Atrium Felicity w Lublinie. Od początku funkcjonowania (20 marca), nowe centrum odwiedziło już ponad 3 mln klientów.

Atrium Felicity cały czas wzbogaca swoją ofertę. We wrześniu w centrum nastąpiło otwarcie Fabryki Formy – centrum fitness o powierzchni ponad 1,5 tys. mkw. zlokalizowane jest na pierwszym piętrze. W przyszłym roku na pierwszym piętrze Atrium Felicity na powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. rozpocznie działalność 9-salowe kino Cinema City przystosowane do projekcji cyfrowej i cyfrowej 4D, tym samym w centrum klienci znajdą kompleksową ofertę rekreacyjno-rozrywkową.

Centrum oferuje swoim klientom dobór najemców ze wszystkich branż, w tym wiele marek, których dotąd nie było w Lublinie czy regionie, jak np. Auchan, Saturn, Zara, Pull&Bear, Berschka, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, C&A, Tommy Hilfiger, Hebe czy Super-Pharm. Kompleksową ofertę zakupów zapewniają m.in.: hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin, market elektroniczny Saturn, marki modowe (H&M, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti, Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House I wiele innych), najpopularniejsze perfumerie i drogerie (Douglas, Sephora, Hebe, Rossmann, Super-Pharm, Ziaja). W Atrium Felicity znajduje się także rozbudowana strefa kawiarni i restauracji, gdzie można zjeść i odpocząć. Strefa ta zajmuje blisko 2 tys. mkw. powierzchni, a klienci mogą wybierać z oferty m.in.: Erbil Kebab, Salad Story, Pizza Dominium, Ichiban Sushi, Mr. WOK, Restauracji Cleopatra, Olimp, KFC, lodziarni Grycan, La Piazza – Bar Cafe Gelateria, Cukierni Ambasador, You & Me Caffe czy RedBerry.

Atrium Poland prowadzi obecnie rozbudowę Atrium Copernicus w Toruniu. W wyniku prowadzonych prac obiekt, położony w ścisłym centrum miasta, powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej, a oferta centrum rozszerzy się o 55 nowych sklepów.

We wrześniu br. rozpoczęły się prace związane z przebudową Centrum Handlowego Atrium Promenada w Warszawie. Pierwsze działania będą związane z modernizacją istniejącej części centrum.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016