Empik.com w nowej odsłonie

Empik.com

Empik.com, jeden z największych i najstarszych polskich sklepów internetowych, obchodzi w tym roku 16. rocznicę swojego powstania. W związku z tym serwis zaprezentował klientom nową, odświeżoną odsłonę.

– Podstawą sukcesu empik.com jest stałe doskonalenie oferty oraz standardów obsługi klienta. Klienci doceniają wysoki poziom bezpieczeństwa, pewność i wygodę zakupów w empik.com. Dlatego obok tradycyjnego asortymentu bardzo szybko rośnie także sprzedaż nowych kategorii takich jak perfumy i kosmetyki, zabawki, elektronika i AGD, wyposażenie wnętrz, czy odzież i sprzęt sportowy – mówi Dariusz Balcer, dyrektor działu marketingu interaktywnego empik.com.

– Cieszymy się przede wszystkim z tego, że e-konsumenci także chętnie polecają empik.com jako miejsce zakupów oraz dzielą się swoimi doświadczeniami – dodaje.

Empik.com zaprezentował się klientom w nowej, odświeżonej odsłonie. Wprowadzone zamiany ułatwiły proces zakupowy, a serwis stał się bardziej przejrzysty i intuicyjny. Po relaunchu belka z wyszukiwarką i zawartością koszyka widoczna jest dla użytkownika przez cały czas w tym podczas przewijania strony, a dodawanie produktów do koszyka jest możliwe z każdego miejsca gdzie ten produkt jest prezentowany. Lepiej wyeksponowane zostały również informacje kluczowe dla klienta.

Początki działalności empik.com sięgają lat 90. Stworzony w 1998 roku empik.com wpisywał się w światowy boom internetowy. To właśnie empik.com jako jeden z pionierów branży tworzył zręby polskiego rynku e-commerce. E-sklep szybko zdobył pozycję lidera branży i nieprzerwanie, od ponad półtorej dekady, utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych i najczęściej rekomendowanych e-sklepów w Polsce, z deklarowaną znajomością marki wśród internautów na poziomie 88 proc. (badanie AC Nielsen Polska na zlecenie E-commerce Services).

Obecnie klienci empik.com mogą skorzystać z bogatej oferty ponad półtora miliona produktów z różnych kategorii – w tym m.in. książki, muzyka, filmy, gry, elektronika, zabawki, multimedia, sport, dom i wnętrze oraz perfumy.

Zarówno www.empik.com, jak i sklepami internetowymi: www.smyk.com, www.empikfoto.pl i www.empiktravel.pl – zarządza spółka E-commerce Services, należąca do spółki Empik Media & Fashion SA, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska