Vivo
Vivo

Carrefour Polska już wkrótce otworzy swój hipermarket w Galerii Vivo! Piła (dawna Galeria Piła). W sklepie o powierzchni sprzedaży ponad 3500 m kw. zatrudnienie znajdzie około 100 osób.

– Otwarcie hipermarketu Carrefour w Pile jest dla naszej firmy bardzo ważnym wydarzeniem. Cieszymy się, że możemy nie tylko zaoferować mieszkańcom szeroki wybór produktów w korzystnych cenach, ale również przyczynić się do powstania nowych miejsc pracy – mówi Rafał Kołodkiewicz dyrektor hipermarketu Carrefour w Pile.

Firma zdecydowała się na zajęcie tak dużej powierzchni w obiekcie handlowym, ponieważ na terenie hipermarketu zostanie dodatkowo uruchomiona wędzarnia.

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową sklepów uzupełniają stacje paliw.

Jak już informowaliśmy pod koniec sierpnia br. austriacki inwestor i deweloper Immofinanz Group sfinalizował zakup od spółki Rank Progress nieruchomości zlokalizowanej w centrum Piły przy ulicach Zygmunta Starego i 14 Lutego, w pobliżu dworca PKP Piła Główna. Już jako nowy właściciel obiektu, spółka zdecydowała o zmianie jego nazwy z dotychczasowej „Galeria Piła” na „Vivo!”. Vivo! to stworzona przez Immofinanz nowa marka centrów handlowych, które będą zlokalizowane w małych i średnich miastach Europy Środkowo-Wschodniej. Powstające, nowe centrum handlowe w Pile będzie pierwszym Vivo! w Polsce. Jego oficjalne otwarcie planowane jest na 17 października br.

Koncepcja Vivo! będzie charakteryzować się tym, że będą to centra handlowe jednopiętrowe, w których szczególny nacisk będzie kładziony na ofertę w zakresie mody i rozrywki. Będą one zlokalizowane przede wszystkim w mniejszych miastach Europy Środkowo-Wschodniej, o populacji pomiędzy 40, a 100 tys. mieszkańców, z zasięgiem obejmującym przynajmniej 200 tys. osób. W porównaniu do hipermarketów w koncepcji “zwykłego” mallu, Vivo! będzie wyróżniać się także bardziej wyszukaną propozycją w zakresie tzw. food courtu.