CH Atrium Promenada wciąż poszerza ofertę

CH Atrium Promenada

CH Atrium Promenada

Do grona najemców Atrium Promenada w Warszawie dołączył salon bielizny damskiej i męskiej marki Atlantic, a już w najbliższą sobotę otworzy się w nowej odsłonie salon firmowy z obuwiem dziecięcym Bartek.

Atlantic jest liderem na rynku bielizny damskiej i męskiej. Aktualnie sieć liczy ponad 200 salonów w Polsce i na świecie. Sklep Atlantic zlokalizowany jest na parterze Atrium Promenada i zajmuje około 36 mkw. powierzchni.

Z kolei w sobotę w centrum handlowym nastąpi otwarcie w nowej odsłonie salonu firmowego jednego z największych polskich producentów obuwia dziecięcego Bartek. Firma oferuje obuwie dla dzieci w wieku 1-10 lat. Salon zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze centrum i zajmie około 67 mkw. powierzchni. Bartek uzupełni ofertę dla dzieci, którą w Atrium Promenada reprezentują m.in. marki: Smyk, Mothercare, Naturino, H&M czy KappAhl.

W ostatnim czasie do grana najemców Atrium Promenada dołączyli również: Diverse, 4F, a także sklep Triceps oferujący odżywki dla sportowców i odzież sportową.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy GoSport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, kosmetyczny instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Camaieu, Boardriders. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,7 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

Galeria Jurajska