Duże zainteresowanie projektami BOIG na SCF 2014

Stoisko BOIG na SCF 2014

Stoisko BOIG na SCF 2014

– Jesteśmy zadowoleni z przebiegu kolejnej edycji targów Shopping Center Forum. Projekty prezentowane na stoisku grupy BOIG cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem – mówi redakcji Retailnet Wojciech Cieślak, prezes BOIG – The Blue Ocean Investment Group.

– Nasi agenci odbyli bardzo dużo spotkań, które zaowocowały ważnymi ustaleniami biznesowymi. Dzięki temu, że portfolio BOIG jest tak szerokie i różnorodne, w dużej mierze mamy wpływ na rozwój sieci handlowych i możemy wspólnie tworzyć strategie ich rozwoju – dodaje.

Podczas targów Shopping Center Forum na stoisku BOIG zaprezentowane zostały różnorodne inwestycje klientów spółki. Dużym zainteresowaniem cieszyły się formaty typu convenience, m.in. centra handlowe należące do Dekada Realty – istniejące i działające obiekty w Myślenicach, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Olsztynie, Krakowie, Grójcu, Nowym Targu i Brodnicy, budowana już galeria w Malborku, a także planowana inwestycja w Ciechanowie. Zaprezentowano również centrum handlowe typu strip mall w Warszawie – Pasaż Ursus, oraz obiekty sieci Vis a Vis w Radomiu, Łodzi i Warszawie, oraz centra Handy Bolesławiec i Kalisz, a także siedem obiektów sieci Atut: w Jaworzu, Łodzi, Pruszkowie, Sosnowcu, Węgrzcach i w Krakowie (os. Ruczaj i ul. Grażyny). Na stoisku nr 4.8 zaprezentowane zostały również centra outletowe: Outlet Białystok, Outlet Toruń, oraz sieć Fashion House Outlet Centre. Ponadto odwiedzający mogli zapoznać się z projektem inwestycji handlowo-biurowej, należącej do Capital Park – Royal Wilanów.

– W targach SCF bierzemy udział od wielu lat, doceniamy więc fakt, iż z biegiem czasu impreza rozwija się, udostępniane są m.in. nowe formaty spotkań biznesowych czy paneli dyskusyjnych. Dodatkowo, to dla nas doskonała okazja do spotkania szerokiego branżowego gremium w jednym miejscu i czasie oraz do skonfrontowania z nim naszych projektów, dzięki czemu możemy je później kształtować zgodnie z wymogami i zapotrzebowaniami rynku – podsumowuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

BOIG (The Blue Ocean Investment Group) od blisko 10 lat świadczy usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to sześć spółek, które zapewniają kompleksową ofertę w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska