IMS podpisze nowe kontrakty po spotkaniach na SCF 2014

 

Wojciech Grendziński, dyrektor handlowy IMS

Wojciech Grendziński, dyrektor handlowy IMS

– IMS po raz kolejny wziął udział w Shopping Center Forum, aby dotrzeć ze swoją ofertą do nowych klientów i spotkać się z tymi, którzy w siłę naszych usług uwierzyli już dawno. Mamy nadzieję, że nasze nowe rozwiązania z zakresu marketingu sensorycznego, które zaprezentowaliśmy podczas targów, zyskały uznanie naszych klientów i tak jak w latach poprzednich zaowocuje nowymi kontraktami. Do zobaczenia za rok – mówi redakcji Retailnet.pl Wojciech Grendziński, dyrektor handlowy IMS.

Grupa kapitałowa IMS SA świadczy wyspecjalizowane usługi marketingu sensorycznego w zakresie audiomarketingu, aromamarketingu oraz Digital Signage w tysiącach obiektów, w 13 krajach europejskich.

Na SCF 2014 oprócz klasycznej oferty z zakresu marketingu sensorycznego, IMS SA przedstawiła nowoczesne i innowacyjne rozwiązanie dedykowane w szczególności dla galerii handlowych np. pierwszą na świecie rabatową aplikację mobilną, która wspiera budowanie wizerunku marki. RebateCEO to kompleksowa platforma dystrybucji ofert promocyjnych, która zachowuje balans między celami marki a oczekiwaniami jej klienta.

IMS dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu jest w stanie dopasować ofertę sensoryczną dla każdej branży, sieci sklepów i pojedynczych obiektów. Obecnie firma obsługuje ponad 7 tys. obiektów w Polsce i poza jej granicami. Bardzo ważną grupą klientów są galerie handlowe. IMS obsługuje ich ponad 230. Spółka buduje atmosferę sprzedaży z wykorzystaniem muzyki w sieciach takich jak CCC, House, Croop, Tesco, Carrefour, Castorama, Pizza Hut czy KFC.

Natomiast aromamarketingiem wzmacnia pozytywne postrzeganie znanych marek, takich jak: Bytom, Vistula, Próchnik, CCC czy La Mania. Systemy DS wzmacniają komunikację z klientami w galeriach, m.in.. : Manufaktura, Stary Browar, Złote Tarasy, Galeria Kazimierz czy Galeria Bałtycka.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016