Bartek

– 27 września otwieramy sklep firmowy Bartek w warszawskim centrum handlowym Atrium Promenada. Sklep zajmie powierzchnię 67 mkw. i znajdzie się na pierwszym piętrze galerii. Będzie to 49. placówka sieci w Polsce – mówi portalowi Retailnet.pl Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci w firmie Bartek SA.

– Od początku 2014 roku firma otworzyła sklep Bartek w Galerii Warmińskiej w Olsztynie oraz w Atrium Felicity w Lublinie. Kolejne otwarcia planujemy wiosną 2015 roku – dodał Przemysław Nowicki.

Spółka Bartek SA obecnie prowadzi sieć 48 sklepów firmowych na terenie Polski, a także sklepy za granicą: 12 na Litwie, 2 na Łotwie, 13 na Ukrainie oraz 3 na Białorusi. Firma rozwija również sieć multibrandową, która liczy około 250 punktów za granicą i 150 w kraju. Bartek to również jeden sklep firmowy w Polsce działający w domenie www.sklep.bartek.com.pl oraz www.ebartek.com działający w Stanach Zjednoczonych, obsługujący rynek obydwu Ameryk. Powierzchnia otwieranych sklepów Bartek wynosi od 50 do 80 mkw.

W tym roku otwarto dwa sklep: o powierzchni 65 mkw. w Atrium Felicity w Lublinie oraz o powierzchni 60 mkw. w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Natomiast w 2013 roku sieć powiększyła się o 5 lokalizacji: w Galerii Bronowice w Krakowie, Plaza Poznań, Galerii Sfera Bielsko-Biała, Galeria Kaskada i Centrum Riviera w Gdyni.

Sklep Bartek w Atrium Promenada zaoferuje głównie obuwie marki Bartek, ale również marek obcych taki jak Keen, Unisa, obuwie Emu, Skechers, Pure North oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek, rajstop, kapci, wkładek, impregnatów do pielęgnacji obuwia i innych.