Przedstawiciele spółki Vivenge podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 opowiedzieli o wizualnych aspektach promowania obiektów handlowych. Stoisko firmy jak również panel dyskusyjny w którym uczestniczyła  Katarzyna Rudnicka – prezes Vivenge; pomysłodawca i partner programu Brandbility spotkał się z dużym zainteresowaniem wśród uczestników Forum.

– Udział w cyklicznej imprezie Shopping Center Forum dało nam możliwość spotkania w jednym miejscu większość liczących się deweloperów oraz zarządców galerii handlowych. Między innymi naszych obecnych klientów. Spotkania z kompetentnymi decyzyjnymi osobami dały nam szersze możliwości negocjacyjne. Poszerzona wiedza na temat planów inwestorskich, przełożą się na precyzyjne określenie naszej strategii rozwoju w przyszłości – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Małgorzata Byczek z Vivenge.

– Polskiej branży retail potrzebna jest taka impreza w szczególności z udziałem takich firm jak Vivenge, polskiego producenta identyfikacji wizualnej, lidera procesów rebrandingowych w Polsce” – powiedziała Małgorzata Byczek.

Vivenge to polski producent identyfikacji wizualnej. Wykonawca oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego, z blisko 20 letnim doświadczeniem w produkcjach dla branż paliwowej, bankowej, finansowej, telefonii komórkowej i telewizji cyfrowej, branży spożywczej i odzieżowej. Vivenge jest członkiem Inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ Global Compact.