Salon Gatta

Firma Ferax sp. z o.o., właściciel sieci Gatta, otworzyła w ostatnich dniach salon z bielizną tej marki w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Nowy sklep zajął powierzchnię 52 mkw. i znalazł się na parterze galerii. Obecnie łączna liczba wszystkich salonów w Polsce wynosi 117. – To jeszcze nie koniec ekspansji naszej sieci w bieżącym roku – zapowiada w rozmowie z Retailnet Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta.

– Zamierzamy jeszcze w 2014 roku otworzyć 5, a nawet 7 kolejnych salonów naszej marki. Wszystkie znajdą się w centrach handlowych na terenie dużych i średnich miast. Przewidujemy, że dwa z nich zostaną otwarte w Warszawie. Nowe sklepy nie będą odbiegać powierzchnią od obecnie działających, które mierzą średnio 55-60 mkw. – dodaje Bogdan Nowicki.

Marka Gatta posiada sieć salonów nie tylko w Polsce. We Włoszech działa 17 sklepów marki, a 6 sklepów otwarto na Słowacji. Produkty marki są sprzedawane także w innych krajach – na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w Mongolii czy Australii. Ferax sp. z o.o. otwiera swoje salony także w oparciu o system współpracy franczyzowej.

Marka Gatta oferuje bieliznę dla kobiet, a także posiada w swoim asortymencie linię dla mężczycnz – Gatta Underwear.