Galeria Jurajska
Galeria Jurajska

Powiększa się lista najemców Galerii Jurajskiej. Do grona ponad 150 sklepów dołączają właśnie kolejne, w tym 3 marki oferujące ubrania i dodatki oraz jedna dopełniająca ofertę skierowaną do hobbystów i najmłodszych. Nowe salony zajmą łącznie blisko 500 mkw.

Galeria Jurajska poszerza swoją ofertę modową. Do grona najemców dołączają właśnie 3 marki, które rozwiną m.in. ofertę ubrań z wyższej półki skierowaną do kobiet, ofertę modową dla mężczyzn oraz ofertę sportową. Wśród nowych salonów znalazł się mający 164 mkw. sklep z ubraniami i dodatkami sportowymi – 4F oraz mający 174 mkw. salon z odzieżą i dodatkami dla kobiet – Monnari.

Do grona nowych najemców dołącza także marka, która wybrała Galerię Jurajską na swój lokalny debiut. W połowie października pierwszy salon w północnej części woj. śląskiego otworzy polska marka Kubenz. W sklepie o powierzchni 99 mkw. będzie można kupić m.in. eleganckie garnitury, casualowe marynarki, kurtki, koszule i dodatki.

– Nowi najemcy doskonale dopełniają wciąż rozwijającą się ofertę modową galerii. Od ponad roku trwają prace nad tym, aby urozmaicić portfolio najemców, wprowadzając stopniowo marki modowe, których oczekują od nas klienci. W zeszłym roku udało się skompletować pełne portfolio marek LPP, dziś z kolei ofertę galerii zasilają 3 popularne brandy, w tym jedna z największych sieci z odzieżą sportową – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

W Galerii Jurajskiej rozwija się nie tylko oferta modowa, także oferta skierowana do hobbystów i najmłodszych. 2 września swój mający 48 mkw. salon otworzyło tu Centrum Gier Bard. Znajdziemy w nim popularne gry planszowe i karciane.

Zmiany, jakie ostatnio zachodzą na liście najemców Galerii Jurajskiej są efektem konsekwentnie realizowanej strategii, która dopasowuje ofertę centrum handlowego do potrzeb i oczekiwań lokalnego rynku. Jej celem jest przyciągnięcie nowych klientów, zainteresowanych ofertą zarówno popularnych sieci odzieżowych, marek z wyższej półki, jak i strefą rozrywki.

– Dzięki rozwojowi tej strategii od początku roku notujemy 2 proc. wzrost liczby odwiedzających. Jest to ta grupa klientów, która zrezygnowała z wizyt w sąsiednich centrach handlowych, na rzecz Jurajskiej. Dla większości z nich powodem było pojawienie się w centrum konkretnego sklepu lub marki – mówi Katarzyna Korpak.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre SA (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku. Galeria Jurajska usytuowana jest w Alei Wojska Polskiego w Częstochowie. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2n tys. samochodów.