VF Distribution: otwarcia monobrandowych sklepów nie wpłyną na dynamikę rozwoju salonów Lee/Wrangler

Lee/Wrangler

Firma VF Polska Distribution zdecydowała się w ostatnim czasie na otwarcia pierwszych w naszej części Europy monobrandowych salonów marek Lee i Wrangler. Oba znalazły się w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie.

W rozmowie z Retailnet Mark Hińcz, dyrektor zarządzający, VF Polska Distribution zdradza plan ekspansji multibrandowych salonów łączących ofertę obu marek Lee/Wrangler.

Jak w związku z otwarciem pierwszych salonów monobrandowych będzie przebiegała ekspansja sklepów duobrandowych Lee/Wrangler?

– Zamierzamy kontynuować politykę otwierania sklepów wspólnych dla Lee i Wranglera, jako że jest to formuła, która sprawdza się dla nas najlepiej. W przyszłości będą to zatem sklepy wspólne, jak i samodzielne.

Jak plan pod względem rozwoju duobrandowych salonów przewidujecie na ten rok i przyszły Państwa firma?

– Zamierzamy kontynuować politykę otwierania sklepów wspólnych dla Lee i Wranglera w najlepszych galeriach handlowych w Polsce.

Czy przy doborze lokalizacji firma kieruje się obecnością innych marek oferujących odzież dżinsową w obiekcie? Czy może nawet wzorem innych brandów, stara się otwierać je w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów z podobnym asortymentem?

– Na wybór odpowiedniej lokalizacji w centrum handlowym ma wpływ wiele czynników. Jest to proces poparty długotrwałymi obserwacjami, analizą przepływu klienta w obiekcie, rozpoznaniem infrastruktury oraz zbadaniem bliższego i dalszego sąsiedztwa. Nasza analiza nie ogranicza się zatem wyłącznie do sprawdzenia, które z marek dżinsowych już w obiekcie funkcjonują, choć taka wiedza bywa bardzo pomocna. Znając siłę i znaczenia marki Lee nie obawiamy się bezpośredniego sąsiedztwa innych z tego samego segmentu. Jesteśmy przekonani, że takie bezpośrednie sąsiedztwo zwiększa napływ klientów do naszego salonu i wpływa na wzrost sprzedaży produktów naszych marek, czyli Lee i Wrangler.

Jakimi obiektami zainteresowana jest firma w związku z rozwojem marki Lee – czy są to istniejące centra handlowe czy firma przygląda się też nowopowstającym obiektom?

– VF Polska Distribution planując kolejne otwarcia sklepów monobrandowych marki Lee dokonuje niezbędnych analiz i bardzo selektywnie dobiera lokalizacje w obiektach handlowych. Rozważane są zarówno istniejące, jak i nowe galerie. Ważna jest jakość i potencjał danej lokalizacji, dobór najemców oraz sposób zarządzania centrum handlowym. Analizując nowopowstające obiekty oprócz wyżej wspomnianych elementów, bierzemy pod uwagę również lokalizację w mieście, poziom komercjalizacji oraz wpływ istniejących galerii handlowych na sposób funkcjonowania nowych inwestycji.

Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016