ComVision: technologie wspierające centra handlowe cieszyły się dużym powodzeniem na SCF 2014

Marek Palka, ComVision sp. z o.o

Marek Palka, ComVision sp. z o.o.

Po raz pierwszy w Shopping Center Forum 2014 wzięła udział firma ComVision sp. z o.o., która promowała w czasie SCF swój system SMSAPI.

– Shopping Center Forum 2014 było okazją do nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych z przedstawicielami największych centrów handlowych i ich najemców w Polsce. Ponieważ jest to stale rozwijająca się branża, owoce tych rozmów będziemy mogli poznać dopiero za kilka miesięcy, jednak już teraz wiem, że warto było uczestniczyć w tym wydarzeniu. Galerie handlowe od lat są miejscem, gdzie polscy klienci mają kontakt z najbardziej znanymi markami i produktami. Dlatego obsługa marketingowa firm działających w tej branży jest dla nas niezwykle ważna – mówi dla Retailnet, Marek Palka, specjalista ds. obsługi klienta kluczowego ComVision.

– Jako największy w Polsce – system do masowej wysyłki wiadomości SMS – SMSAPI od lat wspomaga sprzedaż i obsługę klienta w dużych sieciach handlowych. Z tego powodu prezentacja naszych rozwiązań wzbudziła zainteresowanie osób znających zagadnienia szybkiej komunikacji i jej wykorzystania w kontaktach z klientami. W chwili obecnej z naszych usług korzysta ponad 16 tysięcy firm, których duża część ma swoje sklepy i punkty usługowe właśnie w centrach handlowych – dodaje Marek Palka.

SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, stworzona przez firmę ComVision działającą w branży internetowej od 2004 roku. Pierwotnie pełniła ona funkcję systemu wspierającego sprzedaż i obsługę klienta w sklepach internetowych, informując kupujących o statusie ich zamówienia bezpośrednio na telefon komórkowy. Z powodu dużego zainteresowania usługą, od połowy 2007 roku, firma rozszerzyła jej funkcjonalność, umożliwiając klientom samodzielne korzystanie z platformy i przeprowadzanie własnych kampanii marketingowych i informacyjnych.

Od tamtej pory spółka stale rozwija możliwości serwisu i ciągle zwiększa jego funkcjonalność, dodając nowe rozwiązania ułatwiające prowadzenie personalizowanych kampanii SMS. Obecnie z usług spółki korzysta kilkaset sklepów internetowych oraz kilka tysięcy firm. Tylko w roku 2013 klienci spółki wysłali ponad 100 milionów SMS-ów.

Reklama

Galeria Jurajska