Salon Butik
Salon Butik

Ruszył pierwszy w Polsce salon marki Butik, zrealizowany według nowego konceptu. Marka zaplanowała nową aranżację sklepów specjalnie dla swoich lokali w centrach handlowych.

Projektując nowe oblicze salonu Butik, marka postawiła na przestronność wnętrza. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, również na suficie, dają wrażenie szerokiej przestrzeni. Przy urządzaniu lokalu wykorzystano metal, szkło oraz białe drewno, a nowoczesne wyposażenie harmonizuje z delikatnymi pastelami na ścianach. Ozdobne szafki z szufladami tworzą zaś klimat dziewczęcego pokoju, w którym można poczuć się jak w domu. Oferta sklepu dedykowana jest kobietom stawiającym na modny i elegancki wygląd. Pierwszy w Polsce salon w nowej aranżacji ruszył w warszawskim centrum handlowym.

– Nasze klientki coraz częściej robią zakupy w modnych galeriach. Naszym zdaniem koncept w centrum handlowym powinien odróżniać się od miejskiego sklepu. Dlatego zdecydowaliśmy na rewolucję w wyglądzie naszych salonów – mówi Agnieszka Janisz, kierownik działu Visual Merchandising Trend & Fashion Group, właściciela marki Butik.

Butik w Warszawie Wileńskiej jest na razie pierwszym lokalem, w którym wprowadzono nowy shop concept.

Butik to sieć ponad 150 sklepów zlokalizowanych w największych miastach Polski. W ofercie sklepów znajduje się odzież oraz akcesoria modowe dla kobiet.