Pepco
Pepco

– We wrześniu nasza firma zdecydowała się tylko na jedno otwarcie w Polsce. Nowy sklep rozpoczął działalność 30 września w Libążu. Z kolei w październiku mamy zaplanowanych więcej otwarć. Łącznie otworzymy sklepy w 6 kolejnych lokalizacjach – mówi dla Retailnet Edyta Czarnecka z firmy Pepco.

Nowe sklepy firmy znajdą się w Galerii Dębiec w Poznaniu, Galerii Piła, Centrum Handlowym PoloMarket w Niemodlinie oraz obiekcie handlowym w Bielsko-Białej. Dwa pozostałe sklepy zostaną otwarte w lokalizacjach ulicznych w Warszawie i Bierutowie.

Ponadto jak ustaliła redakcja Retailnet, 3 dotychczas działające sklepy zostaną przeniesione do nowych lokalizacji. Będą to sklepy w Starachowicach (przeniesiony z ul. Jana Pawła II do CH Galardia), sklep w Kluczborku (przeniesiony z ul. Wołczyńskiej do Galerii Miodowej) oraz sklep w Bartoszycach (przeniesiony z Młynarskiej do CH Bartoszyce).

Również w Czechach Pepco zwiększy liczbę swoich sklepów, otwierając w październiku br. kolejne dwie lokalizacje. Będą to centra – Považská Bystrica oraz Prešov Max. Łącznie sieć Pepco w tym kraju będzie liczyć 23 sklepy.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.