4F nie zwalnia tempa ekspansji

Salon 4F

Na pierwszą połowę października marka 4F zaplanowała otwarcie czterech salonów, zarówno nowych, jak i tych już istniejących, ale świeżo zmodernizowanych. Dla nowych salonów spółka OTCF wybrała wyłącznie lokalizacje w centrach handlowych.

– Właściwie już pierwsze dni miesiąca przyniosą ważne zmiany. 1 października nowy salon marki 4F rozpocznie działalność w CH Plejada w Sosnowcu. Natomiast dwa dni później, tuż po remodelingu, nastąpi ponowne otwarcie sklepu w warszawskim Centrum Handlowym Atrium. Również świeżo po modernizacji zostanie oddany do użytku sklep w lubelskim Tesco. Nastąpi to 10 października. Z kolei mieszkańcy Starachowic w połowie miesiąca będą mogli odwiedzić nowy salon firmowy marki, który rozpocznie swoją działalność wraz z otwarciem Centrum Handlowego Galardia – mówi dla Retailnet Maria Kmita-Wołek z firmy OTCF, która rozwija sieć salonów 4F.

– Łączna powierzchnia otwieranych lokalizacji wyniesie ponad 340 mkw. Po tych zmianach liczba nowych sklepów 4F wzrośnie do 135 punktów sprzedaży w całym kraju – dodaje.

Jak już informowaliśmy spółka OTCF poza rozwojem salonów 4F planuje dalsze otwarcia sklepów sieci 4Faces oferującej odzież i dodatki renomowanych marek m.in.: Adidas, Arena, Asics, Nike czy Reebok. Obecnie firma jest na etapie poszukiwania odpowiednich lokalizacji dla tej marki w centrach handlowych.

Firma OTCF, właściciel marki 4F, to jeden z wiodących producentów odzieży i akcesoriów sportowych. 4F to sklepy monobrandowe, w których odbywa się sprzedaż produktów własnych.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016