Kiko Milano wchodzi na polski rynek

Kiko Milano

Jak ustaliła redakcja Retailnet kolejny najemca z branży kosmetycznej zdecydował się wejść na polski rynek – Kiko Milano. Włoski producent między innymi kosmetyków kolorowych otworzy pierwszy sklep w warszawskim centrum handlowym.

Sklep Kiko Milano znajdzie się w Centrum Handlowym Arkadia. Firma zdecydowała się na wynajęcie lokalu o powierzchni 100 mkw. na parterze Arkadii. Salon nowej marki będzie sąsiadował ze sklepami innych producentów z tej branży – M.A.C., Stenders, The Body Shop, Sephora, Inglot, L’Occitane Kiehl’s czy Yves Rocher, które także znajdują się na tym samym poziomie w tej samej części obiektu.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, salon marki Kiko Milano rozpocznie działalność w Arkadii pod koniec listopada bieżącego roku.

Kiko Milano to popularna włoska marka kosmetyków oferująca ponad tysiąc produktów do makijażu pielęgnacji ciała oraz akcesoriów z branży kosmetycznej.

Firma rozwija swoją sieć wyłącznie w oparciu o otwarcia salonów własnych. Marka nie umożliwia współpracy na zasadach franchisingu. Firma posiada swoje salony w większości państw Europy Zachodniej, ale także USA. Najwięcej salonów sieci znajduje się we Włoszech – 309 sklepów. 122 salony mieszczą się w Hiszpanii, 107 – we Francji, 38 – w Niemczech, 20 – w Portugalii, 6 – w Szwajcarii, 5 – w Wielkiej Brytanii, 4 – w Austrii oraz 3 w USA.

Polska będzie pierwszym krajem części Europy Środkowej-Wschodniej, w którym firma Kiko S.r.l. otworzy swój monobrandowy sklep. Poza salonami regularnymi marki, spółka otwiera także salony outletowe Kiko, które mieszczą się między innymi w obiektach handlowych we Włoszech.

Kiko Milano to kolejna w ostatnim czasie marka z branży kosmetycznej, która zdecydowała się na otwarcie pierwszego sklepu w Polsce. Jak już informowaliśmy, w ostatnich tygodniach otwarto sklep sieci Kiehl’s rozwijanej przez koncern L’Oreal. Marka dla pierwszej lokalizacji w naszym kraju także wybrała Centrum Handlowe Arkadia.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016