Outlet Białystok
Outlet Białystok

Do grona najemców Outletu Białystok, obiektu realizowanego przez BOIG – The Blue Ocean Investment Group, dołączył salon marki Kubenz oferujący modę męską. Nowy najemca zajmie powierzchnię blisko 123 mkw.

Marka Kubenz to polska firma z wieloletnimi tradycjami oferująca klasyczną modę męską; ubrania projektowane są z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i jakość w codziennym życiu.

– Dzięki swoim niewątpliwym atutom, do których zaliczyć trzeba lokalizację Outletu Białystok oraz brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 200 km, a także bliskość sześciu przejść granicznych, obiekt jest postrzegany przez sieci handlowe jako jedna z ciekawszych destynacji handlowych w rejonie północno-wschodniej Polski – mówi Hubert Bernaciak, członek zarządu firmy Kubenz.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w grudniu tego roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 60 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. Ofertę Outletu Białystok stworzą sklepy oferujące markowe produkty wielu firm m.in. Adidas, Big Star, Reebok, Molton, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Lancerto, Brand Collection, Pierre Cardin, Graf Longina, Otto Kern, Digel, Omega, Sempre, Roy Robson, Pionier, Jupiter, CCC, salony z markową odzieżą jeansową, hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, Jysk, kawiarnie oraz restauracje.

Realizacją inwestycji tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o.