Salon Reserved w CH Palais Vest w Recklinghausen
Salon Reserved w CH Palais Vest w Recklinghausen

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2014 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły ok. 394 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2013 roku o około 3 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 63 proc. i była o ok. 1 p.p. niższa od marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2014 roku wyniosła ok. 3,360 mln zł. Przychody te były wyższe o 18 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Jak już informowaliśmy, spółka uruchomiła w ostatnim czasie pierwszy salon Reserved w Niemczech. W planach na najbliższy okres ma otwarcie 3 kolejnych na tym rynku. Ekspansja sieci będzie prowadzona także w Chorwacji oraz w innych krajach Europy Zachodniej.

– Planujemy otwierać sklepy w innych krajach Europy Zachodniej, a w dalszej przyszłości chcielibyśmy pojawić się na innych kontynentach. Jeśli chodzi o Europę Zachodnią to bardzo ważną dla nas jest możliwość pozyskania dobrych lokalizacji. Zaczynamy od Reserved w każdym kraju – powiedział miesiąc temu redakcji Retailnet Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA.

LPP powstało w 1991 roku w Gdańsku. Od 2001 r. firma jest notowana na warszawskiej GPW, a w 2014 r. awansowała do indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów warszawskiego parkietu. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi ok. 4 mld euro.

Obecnie sieć detaliczna LPP liczy niemal 1,5 tys. salonów.