CCC: wrzesień 2014 słabszy niż przed rokiem

Salon CCC w Centrum Handlowym Agria Park

Salon CCC w Centrum Handlowym Agria Park

Zarząd spółki CCC SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za wrzesień 2014 wyniosły 173,5 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14,4 proc.

Przychody za okres styczeń – wrzesień wyniosły 1,329,7 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2013 o 25,5 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za wrzesień wyniosły 163,2 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 16,1 proc., narastająco za okres styczeń – wrzesień wyniosły 1,270 mln zł i były wyższe o 26 proc. w stosunku do tego samego okresu 2013 r.

Jak już informowaliśmy, rok 2014 i 2015 to dla spółki okres intensywnej ekspansji w 9 krajach.

– Będziemy otwierać sklepy w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech oraz rozwijać sieć franczyzową na rynku rumuńskim, gdzie funkcjonuje 20 sklepów CCC w tym formacie. Oprócz tych pięciu państw Europy Środkowej mówimy o czterech rynkach nowych: Austria, Słowenia, Chorwacja i Niemcy – powiedział we wrześniu portalowi Retailnet Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC SA.

W latach 2013-2015 Grupa CCC planuje powiększenie powierzchni handlowej o ponad 80 proc. (ponad 150 tys. mkw.). Aktualnie sieć sklepów CCC tworzy ponad 700 placówek.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016